Produkty ze sklepiku - jak wyglądają, jak je pakuję...

/
27 Comments

Powracam z zaświatów…
Mój Synek przeszedł przeobrażenie – z aniołka w diabełka. Damn, jestem urobiona po pachy. Złośnik z niego przeokrutny, niecierpliwiec, krzykacz. Mój TŻ twierdzi, że cała mamusia. I, cholera, muszę mu przyznać rację :(

Wracając jednak do meritum – święta zbliżają się wielkimi krokami, otrzymałam sporo zapytań, wiele deklaracji świątecznych zamówień… W związku z powyższym, chciałabym pokazać Wam jak wyglądają gotowe produkty i jak są pakowane. Sugeruję również, w przypadku chęci zrobienia prezentu świątecznego najbliższym, by powoli zbierać się do zamówienia. Co prawda mam jako taki zapas surowców, ale biorąc pod uwagę zainteresowanie, może nie wystarczyć ;) Wówczas będę musiała dokupić półproduktów, co – jak wiadomo – wydłuży czas produkcji.

Poniżej znajdziecie produkty i ich opakowanie:

Sól kąpielowa (w tym przypadku – różana)


Balsam do ciała (w tym przypadku – babeczkowy)


Balsam do ust


Kula kąpielowa (w tym przypadku – kokosowa)


Jeśli chodzi o wysyłkę – staram się wysłać produkt jak najszybciej, w praktyce jednak jest to czas do 5 dni roboczych. Każda zawartość zabezpieczona jest folią bąbelkową, w miarę możliwości dołączam też gratisy. Dodatkowo, w przypadku balsamu do ciała, jest on owijany w folię celofanową, by nie pobrudzić papierowej torebki.

Ponadto, z uwagi na fakt, że do oferty doszła sól kąpielowa, która zajmuje dość dużo miejsca w paczce i jest ciężka, oraz kula kąpielowa, która też swoje waży, koszt przesyłki zwiększy się do 10,50 PLN w przypadku przesyłki ekonomicznej i 11,50 PLN w przypadku przesyłki priorytetowej. Bardzo proszę o uwzględnienie tej zmiany. Zresztą - wysyłam Wam maila po każdym zamówieniu i rzecz jasna w przypadku zamówienia np. jednego balsamu i jednej kuli, koszt przesyłki pozostanie niezmieniony (6,50 PLN ekonomia i 7,50 PLN priorytet :). Wówczas ta informacja będzie zawarta w moim mailu.

Poniżej znajdziecie formularz zamówienia:



Zapraszam na zakupy :)









You may also like

27 komentarzy:

  1. Bedę musiała skusić się na Twoje wyroby. Ahhh :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam :) dzisiaj będzie kulkowa kąpiel! :):) a zaraz potem recenzja :) buziol :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to czekam z niecierpliwością na Twoją opinię :)

      Usuń
    2. mnie też ciekawi kula. :)

      Usuń
  3. Pięknie to wszystko wygląda. Skuszę się w grudniu, niestety w tym miesiącu wyczerpałam limit kosmetykowych zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      i zapraszam oczywiście w grudniu :)

      Usuń
  4. ślicznie opakowane tak naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. starałam się :)
      to już któryś tam pomysł i w sumie chyba ten będzie finalny :)

      Usuń
  5. Chyba w najbliższym czasie na coś się skuszę :)
    Czyli jakbym zamówiła balsam i kulę to zapłaciłabym 6,50 lub 7,50 czy więcej?

    OdpowiedzUsuń
  6. a te kule są of course musujące? :D

    OdpowiedzUsuń
  7. A myślałaś o jakiś pudełeczkach na balsamy do ciała? Muszę Ci powiedzieć, że jestem zachwycona tym lawendowym zapachem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo ta lawenda pachnie... jak lawenda :)
      nic chemicznego :) ja też ją uwielbiam :)
      a co do pudełeczek, musiałabym sporo podwyższyć cenę, bo pudełeczka są niestety drogie, a nie chciałabym nic byle jakiego...

      Usuń
    2. Jak najbardziej rozumiem, ja motylka już podzieliłam, część w lodówce a część w pudełeczku pod ręką ;)
      Dokładnie, jak prawdziwa lawenda, a nie chemiczna na którą sporo osób narzeka ;)

      A Twoje kule nadają się do podzielenia? W ogóle połączenia zapachów zrobiłaś zabójcze :D Pod koniec miesiąca z pewnością zamówię któreś na spróbowanie ;)

      Usuń
  8. Achh no wrzuciłaś takiego posta, ze teraz to już w ogóle nie mogę doczekać się mojej paczuszki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mój Tymek też się zrobił troszkę łobuz... Może taki czas =P

      Usuń
    2. po weekendzie będzie na pewno - robię jeszcze małą niespodziankę dla Ciebie i jeszcze jednej klientki, więc wyślę jutro (uprzedzając - poczta działa u mnie w sobotę :) )

      Usuń
  9. Zapraszam Cię do wzięcia udziału w TAGu :)
    http://zakatek-inspiracji.blogspot.com/2012/11/tag-liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń