Recenzja: Smoczek MAM Perfect

/
6 Comments

Smoczek otrzymałam od MAM Baby do testów. Ściślej – Tymon otrzymał smoczek do testów ;)


Oto co producent ma do powiedzenia na temat produktu:

MAM Perfect 0-6
Najcieńszy (2.28mm) smoczek na świecie!

·        Dento-Flex® - 60% cieńsza i trzy razy bardziej miękka szyjka smoczka1
wyjątkowo delikatny dla skóry dziecka
·        ortodontyczny kształt smoczka
·        w zestawie pudełko na smoczek
·        zatwierdzony przez ICMRS22
·        NOWOŚĆ! Funkcja samosterylizacji w mikrofalówce

1 średnio 53-78% cieńsza i 1.5-5.33 razy bardziej miękka szyjka smoczka
2 ICMRS jest stowarzyszeniem zajmującym się rozwojem i badaniami nad sprzętem medycznym przeznaczonym dla dzieci. Korzystając z ich doświadczenia oraz wiedzy jesteśmy w stanie tworzyć najwyższej jakości, bezpieczne i zdrowe produkty dla dzieci.

Jakie są moje wrażenia?

Smoczek faktycznie jest bardzo cieniutki, w porównaniu ze smoczkami LOVI, których używamy, jest również dość szeroki i krótki.



„Trzonek” jest spory, nie posiada uchwytu, ale jest dość gruby i dziecko z łatwością go chwyta. 



Świetnym rozwiązaniem jest funkcja samosterylizacji, która polega na wlaniu odrobiny wody do pojemniczka na smoczek i włożeniu całości do mikrofali na kilkanaście sekund. Muszę przyznać, że to genialne rozwiązanie.



Niestety – Tymon w ogóle nie chce tego smoczka ssać :( Na początku, gdy udawało się jakoś oszukać Małego i podmienić ulubione cmokadło na MAM Perfect, smoczek wypadał mu z dzioba, później w ogóle nie chciał go „zasysać”, wypluwał go i złościł się niemiłosiernie. Odnoszę wrażenie, że – choć producent sugeruje, że to wielkość dla dzieci w wieku 0-6 miesięcy – smoczek dla mojego 4,5 miesięcznego syna jest za mały :( Spróbujemy jeszcze z innymi smoczkami MAM, może tylko model Perfect jest tak niefortunny. Tymczasem pozostajemy przy ulubieńcach Tymona, czyli smoczkach LOVI.




You may also like

6 komentarzy:

  1. Mam nieśmiałe podejrzenie, że plucie jest efektem tego, że dziecko jest przyzwyczajone do określonego kształtu smoczka [te różnią się znacząco]. Moja mała wręcz odróżnia materiał, z którego smok został zrobiony i mimo, iż kształt ten sam, to silikonowe doi aż huczy, a lateksowym pluje dalej, niż widzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda fajnie.. Ciekawe czemu Tymonkowi nie przypadł do gustu..

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie, że recenzujesz nawet takie ciekawostki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mamy identyczny, ale młoda czasem zasysa smoka jak się zapomni że to nie cyc:P bo to dziecko jest bez smoczkowe, szczerze woli go od lovi i aventu.Jednak cena jest troszkę przęgieta bo jeśli dziecku się nie spodoba do śmieci idzie ponad 2 dychy

    OdpowiedzUsuń