Recenzja: Maseczka oczyszczająca do cery tłustej i mieszanej Fitomed

/
33 Comments

Moje Drogie!

Trochę spóźniony, ale zawsze jest, czyli post maseczkowy z TAGu Październik miesiącem maseczek :)



Maseczkę oczyszczającą do cery tłustej i mieszanej otrzymałam od firmy Fitomed do testów.




Oto co producent ma do powiedzenia na temat produktu:

Skład:

mikronizowane kłącze pięciornika,
mikronizowane korzeń mniszka,
mikronizowany liść rozmarynu,
glinka żółta,
talk.
Waga: 50 g.

Wydajność: ok. 12 zabiegów.

Przygotowanie

Jedną pełną łyżeczkę maseczki zalać dwoma łyżeczkami gorącej wody. Pozostawić pod przykryciem na 5 min. Stosowanie Ciepłą papkę nałożyć na skórę. Pozostawić na twarzy na pięć - siedem minut, do momentu aż maseczka zacznie podsychać. Potem dokładnie zmyć letnią wodą, nawilżyć tonikiem do cery tłustej Fitomed lub płynem nawilżającym oczarowo-pomarańczowym.

W przypadku uczucia „ściągniętej skóry” - posmarować lekkim kremem nawilżającym. W przypadku skóry z wypryskami maseczkę nakładać punktowo na wypryski. Twarz umyć letnią wodą a zabieg punktowego nanoszenia maseczki powtórzyć. Po ostatecznym umyciu skóry zmienione miejsca przypudrować talkiem lub tlenkiem cynku ewentualnie użyć żelu beztłuszczowego przeznaczonego do cery trądzikowej. Nie smarować kremami.

Działanie

Maseczka dobrze oczyszcza skórę tłustą i mieszaną. Podczas wysychania maseczka chłonie zanieczyszczenia i odblokowuje ujście gruczołów łojowych. Garbniki obecne w pięciorniku zwężają rozszerzone pory.

Co ja sądzę o kosmetyku?

Maseczka świetnie sprawdziła się na mojej mordce. Po jej użyciu skóra była oczyszczona i świeża. Pory faktycznie znacznie się zmniejszyły, cera nabrała ładnego, zdrowego kolorytu, a to dopiero po pierwszym użyciu! Ponadto tak gładką twarz miałam chyba w wieku 3 lat ;) Jestem zachwycona tym produktem! W pielęgnacji mojej problematycznej cery sprawdził się świetnie i na 100% będzie to moja maseczka no. 1. 


Muszę jednak dodać, że ma ona bardzo charakterystyczny, intensywny, ziołowy zapach. Jeśli takiego nie tolerujecie, używanie maseczki może być dla Was problematyczne. Dodatkowo proporcje przyrządzenia są moim zdaniem nieadekwatne do rzeczywistości. Jeśli zastosujemy dwie miary wody do jednej miary maseczki, masa będzie za rzadka, by móc nałożyć ją na twarz. Uważam, że powinno się stosować proporcje 1:1 i wówczas masa będzie miała odpowiednią konsystencję.

Jeszcze jedną, ogromną zaletą maseczki jest jej cena. Tylko 10,00 PLN za 50g produktu.



You may also like

33 komentarze:

  1. Ciekawa jest - moze sama stworzę taką maseczkę na bazie ziół i glinek? :)
    Podziel się Smyku tajemnicami swoich włosów - oTagowałam Cię (TAG - Moje włosy w pigułce) ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za oTAGowanie :) z chęcią podzielę się moimi sekretami włosowymi :)

      Usuń
  2. Moim numerem 1 jest aktualnie maseczka peel off z acerolą z e-naturalne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, uważaj, bo zaraz zjawi się tu panna, która zaczęła tego TAGa i będzie się burzyć, jak śmiałaś nie napisać, kto jest jaśnie oświeconym tFUrcą, skopiować zasad i zaobserwować jej bloga :D

    Uroczo wyglądasz w tej maseczce ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No co Ty ;)
      u Ciebie się zjawiła? :)

      Usuń
    2. U mnie nie, bo taga nie robiłam, ale u AlterEgo, u Anwen i jeszcze na kilku blogach :D

      Usuń
  4. Faktycznie cena przyjazna kieszeni, w szczególności pod koniec miesiąca ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie wygląda na twarzy :P I ma bardzo atrakcyjną cenę.

    OdpowiedzUsuń
  6. I cena i efekt świetny :) zdjęcie niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cena b.zachęcająca, skład też..na strefę T byłaby fajna u mnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy kosmetyk, a cena tez atrakcyjna:)

    OdpowiedzUsuń
  9. kurczę, całkiem fajna, przyznaję - zainteresowalaś mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie ta maseczka wygląda i dobrze,że nie spływa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie zdjęcia zawsze wywołują uśmiech na mojej twarzy, uroczo ;)

    Niezbyt maseczkowa ze mnie dziewczyna, ale skusiłabym się na nią gdyby nie obawa, że będzie dla mojej normalnej cery za mocna

    OdpowiedzUsuń
  12. Kusisz i to bardzo.. Mam cerę mieszaną, ze skłonnością do różnych wyprysków, mogłaby się u mnie fajnie sprawdzić.. Orientujesz się może czy jest dostępna w sklepach stacjonarnych?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu jest lista - http://www.fitomed.pl/gdzie-kupic/cms_s/?ids=14

      Usuń
  13. Hmm no to może spróbuje :) ja za to polecam bardzo tonik z drzewa herbacianego firmy melaleuca z serii trądzikowej, jest fantastyczny, zaskórniki same znikają! Kupuje go online w ich sklepie internetowym: http://melaleuca.com.pl/sklep

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak wykończę większość maseczek, to pewnie się na nią skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawa maseczka. Ja jednak staram się unikać kosmetyków w zawartością talku.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawy skład!
    Nie widziałam tej maseczki, ale zaciekawiłaś mnie i spytam o nią, gdy jutro (albo w piątek) będę w sklepie z produktami Fitomedu.

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam tyle maseczek że nie wiem kiedy zużyje ale będę o niej pamiętać aby spróbować

    OdpowiedzUsuń