Paczka z SoapBakery :))))))))))))))))))))))))

/
19 Comments

No to teraz paczcie i płaczcie ;)


Czyli wymiankowo-zakupowa przesyłka od Magdy, a w niej:

Mydełko z gąbką luffa


Mydełko solne


Cztery mydełka Poppy (dwa na prezent  :) )


Oraz miniaturowe mydło różane i (chyba) lemongrassowe plus próbeczki kastylijskiego i After Eight.

Nie mogłam się już doczekać tej paczki! :) Oczywiście mydła standardowo prezentują się niesamowicie :) Pachną równie przepięknie :) Niebawem kolejne recenzje tych cudeniek :)






You may also like

19 komentarzy:

  1. Cudowności. Mydła Soap Bakery zawsze maja świetny design.

    OdpowiedzUsuń
  2. Paczymy i płaczemy ;) Kuszą mnie mydełka, szczegónie takie apetyczne, ale w mydłach nie lubię tego, że zawsze gromadzi się na nich taki brzydki osad z wody i przez to wydają mi się czasem niehigieniczne, trzeba kombinować, jak by tu je przechować, żeby było ok...

    OdpowiedzUsuń
  3. ależ śliczności :) wszystkie rzeczy wyglądają cudownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale to musi wszystko pięknie pachnieć ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Pozazdrościć;) Najbardziej chyba tego różanego mydełka;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety paczę i płaczę :( :D Cudowności ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygladaja niezwykle apetycznie, musza niesamowicie pachniec...

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej, otagowałam Cię do włosowego TAGa :)
    http://kosmetyki-orlicy.blogspot.com/2012/10/tag-moje-wosy-w-piguce.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne! Mydła z makiem jeszcze nie miałam, muszę zamówić:)

    OdpowiedzUsuń