Nowości w sklepiku i przypomnienie o kończącym się dziś rozdaniu

/
7 Comments

Dziewczyny!

Ostatni miesiąc zweryfikował kwestie funkcjonowania mojego sklepiku i niestety muszę podwyższyć ceny kosmetyków. Nie sądziłam, że zainteresowanie będzie tak duże, w związku z czym surowce, które miałam zakupione do użytku własnego, a używałam w produkcji (głównie olejki zapachowe), szybko się skończyły i musiałam uzupełnić zapasy. Podobnie sprawa ma się z opakowaniami, które muszę kupować dosłownie co tydzień. To mój pierwszy „biznes”, w związku z czym o wielu rzeczach nie pamiętałam (jak chociażby kartony do pakowania przesyłek i folia bąbelkowa dla ich bezpieczeństwa), nie sądziłam też, że surowce tak szybko będą się „upłynniać”. Po podsumowaniu zamówień i kosztów… że dokładam do tej inicjatywy :) Myślę, że nowe ceny wciąż są przystępne, a np. balsamy do ust zyskają na pojemności (wcześniej było ok 7ml, teraz będzie około 18 ml). Również pakowanie będzie bardziej profesjonalne, dzięki czemu śmiało będziecie mogły moje kosmetyki komuś sprezentować :) Doszło także kilka nowych zapachów, wydaje mi się, że ciekawych. Ponadto, z uwagi na mnóstwo zapytań w temacie zamówień świątecznych, sugeruję składanie tychże pod koniec listopada, gdyż mogę się nie wyrobić, a dodatkowo wiadomo, jak wygląda kwestia obsługi przez Pocztę Polską w tym okresie ;) Niebawem w mojej ofercie pojawią się musujące kule kąpielowe i sole, mam nadzieję, że przypadną Wam one do gustu :)



Kolejna sprawa to realizacja zamówień – na realizację zamówienia daję sobie trzy do pięciu dni roboczych. O wysyłce będę Was informować osobnym emailem.

Liczę na Wasze zrozumienie, sądziłam, że to będzie bułka z masłem, a zainteresowanie będzie niewielkie. Wszystko przerosło moje najśmielsze oczekiwania! Bardzo Wam dziękuję za powierzone zaufanie, cieszę się, że tak wiele z Was zdecydowało się na zakup moich produktów :)

Na koniec jeszcze przypomnienie:



Rozdanie z moimi kosmetykami kończy się dziś o 23:59, jeśli jeszcze nie wzięłyście udziału, to ostatni dzwonek! :)

P.S. Osoby, które złożyły zamówienie i dostały ode mnie potwierdzenie na maila, kupują kosmetyki po starych cenach!




You may also like

7 komentarzy:

  1. Aaaa wreszcie coś do kąpieli będzie =)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uff, ja kupiłam jeszcze po starej cenie ;p doszła do mnie dzisiaj paczuszka, wieczorem wypróbuję balsaaam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Napisałam do Ciebie mejla dzisiaj. :) Dziękuję za przesyłkę. :) Kosmetyki bardzo ładnie zapakowane, jestem ich ogromnie ciekawa, ale zostawię pierwsze testy do jutra, bo chcę jeszcze sfotografować te cudeńka przed otwarciem. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No... Biznes się rozkręca.. Super wiadomość.. Takie naturalne, domowej roboty kosmetyki to super sprawa, a jak wiadomo nie każdy ma możliwość tworzyć je samemu, więc inicjatywa super.. Ja po pierwszym użyciu otrzymanego dziś balsamu jestem oczarowana i na pewno za jakiś czas skuszę się na inne zapachy :D
    Dziękuję Ci raz jeszcze i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń