Nowe współprace :)

/
25 Comments

Moje Drogie!

Zgodnie z obietnicą trochę o nawiązanych współpracach i produktach, których testów możecie się spodziewać :)
Na początek wspominana niejednokrotnie:



Jak już Was informowałam, dostałam od firmy wielką pakę przeznaczoną do rozdania :) Spodziewajcie się go już w nadchodzącym tygodniu! Specjalnie nie zdradzam jej zawartości ;)
Kolejną firmą, która odezwała się do mnie z propozycją współpracy i od której otrzymałam już produkty do przetestowania jest:



Produkty, które będę recenzować to:





Na koniec genialny sklep z półproduktami, czyli:



Na początek dostałam następujące produkty:



Które wykorzystam w nowych recepturach :)

Mam do Was jeszcze małe pytanie – czy odzywała się do Was firma Fennel? Do mnie zgłosili się ponad miesiąc temu i słuch o nich zaginął… Podałam dane teleadresowe, próbowałam się z nimi jakoś skontaktować – bezskutecznie :( Czy Wy też macie takie doświadczenie? Może ktoś Wam coś wyjaśnił?





You may also like

25 komentarzy:

  1. Też mialam maila, wysłalam dane itp, a potem po kilku dniach trzymałam maila,że już nie prowadzi ta Firma wysyłek i tego typu reklamy ;) szkoda ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. rozdanie zapowiada się całkiem ciekawie ;) zazdroszczę współpracy z fitomedem, mają świetne kosmetyki! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fennel od razu pisał, żeby uzbroić się w cierpliwość.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję;) Ja podałam Fennelowi wszystkie dane i produkty, które chciałabym przetestować i też cisza:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i życzę owocnego testowania.

    OdpowiedzUsuń
  6. oo, to będziesz szaleć :) miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow, sporo tego :) gratuluję współprac!

    OdpowiedzUsuń
  8. Na Fennel się trochę czeka ;)

    Gratki i przyjemnego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Weszłam na stronę Zielony Klub i przepadałam :P

      Usuń
  9. Ja z Fennel testowałam dwa produkty, ale dość długo czekałam na przesyłkę. Gratuluję współprac. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też miałam kontakt z Fennel jakiś miesiąc temu, też podałam dane, ale z tego co wiem kosmetyki mieli wysłać za jakiś czas i trzeba na nie poczekać. Miłego testowania :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluje i życzę miłego testowania/recenzowania

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluję współpracy:)
    te olejki zapachowe bardzo mnie ciekawią :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje! Z niecierpliwością czekam na recenzję oraz rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję współprac.. Czekam na recenzje nowości :)

    Co do twojego pytania to do mnie się nikt nie odzywał, więc nie pomogę..

    OdpowiedzUsuń
  15. Czekam na recenzje:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem ciekawa jak się sprawdzą,
    czekam na recenzję:)

    OdpowiedzUsuń