Porównanie cen: Hydrolat lawendowy

/
25 Comments

Moje Drogie!

Jakiś czas temu prosiłam Was o wypełnienie ankiety nt. porównania cen. Najbardziej interesują Was ceny olejków eterycznych, hydrolatów i różnych olejów roślinnych. Ponieważ jest to dosyć ogólnikowe, będę starała się wybierać takie surowce, które wydają mi się najbardziej popularne. Na początek przedstawię porównanie dla Hydrolatu Lawendowego.



Sklep
Ilość
Cena
Koszty przesyłki
Cena z dostawą
Wartość 100 ml z dostawą
Wartość 100 ml bez dostawy
100ml
6,90 PLN
5,50 PLN
12,40 PLN
12,40 PLN
6,90 PLN
200ml
9,90 PLN
8,50 PLN
18,40 PLN
13,45 PLN
4,95 PLN
100ml
4,60 PLN
9,50 PLN
14,10 PLN
14,10 PLN
4,60 PLN
100ml
6,80 PLN
10,50 PLN
17,30 PLN
17,30 PLN
6,80 PLN
150ml
8,99 PLN
11,50 PLN
20,49 PLN
17,49 PLN
5,99 PLN
250ml
20,06 PLN
10,50 PLN
30,56 PLN
18,52 PLN
8,02 PLN
200ml
15,90 PLN
11,50 PLN
27,40 PLN
19,45 PLN
7,95 PLN
100ml
15,00 PLN
5,50 PLN
20,50 PLN
20,50 PLN
15,00 PLN
100ml
9,90 PLN
11,00 PLN
20,90 PLN
20,90 PLN
9,90 PLN

Wartości zostały posortowane według kolumny „Wartość 100ml z dostawą”. Osobiście używałam hydrolatu z Beauty Ever i byłam z niego bardzo zadowolona. Na dobrym, bo drugim miejscu znajduje się ZSK, w którym wiele z Was robi zakupy, warto je więc połączyć. Wówczas cena jeszcze bardziej zmaleje :) 

Abstrahując od powyższej tabeli, gdzie zaopatrujecie się w hydrolaty?





You may also like

25 komentarzy:

  1. Ja najczęściej kupuję w ZSK jednak, bo łączę zakupy w większą całość a tam mam wszystkie składniki jakich potrzebuję. Ale widzę, że ten Twój Beauty Ever wymiata cenowo. Właśnie tam konstruuję zamówienie i jestem bardzo mile zaskoczona. Dzięki za info!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupowałam tam sporo produktów i sporo testowałam. Bardzo miła obsługa i cenowo naprawdę super wypadają.

      Usuń
  2. Jeszcze fitomed, ale widzę, że drogo ;)
    http://www.fitomed.pl/hydrolat-lawendowy-100-150-ml/sklep_p/?idp=38&idk=15

    OdpowiedzUsuń
  3. większość rzeczy kupuję na zsk, ale hydrolat oczarowy zamawiam na mazdiłach. nie dość, że na zsk jest z liści (a na mazidłach z kwiatów) to w dodatku jest dużo droższy... strasznie mnie irytuje, że hydrolaty tak podrożały. wprowadzanie tych ekologicznych - i zarazem droższych - też średnio mi się podoba...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co, dla mnie te ekologiczne to pic na wodę i wkurza mnie takie określanie i tak już ekologicznych produktów. Jak to może być jeszcze bardziej eko??? Nabijanie w butelkę, o. A jak napisałam kiedyś do BU z zapytaniem czym się różni ich olej kokosowy od innych (poza nadzwyczaj wysoką ceną oczywiście), to nie raczyli odpisać ;)

      Usuń
  4. bardzo fajne porównanie przydało mi się, ostatnio właśnie miałam ochotę zamówić hydrolat lawendowy
    miło tu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale duże różnice! Nie spodziewałam się, aż tak dużych rozbieżności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No rozbieżności są duże bardzo. Na hydrolatach ich jeszcze tak nie widać, gorzej z olejami i surowcami "twardymi".

      Usuń
  6. lubię lawendowy, miałam swego czasu. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba Ci nie mówiłam, że świetny pomysł na serię miałaś z tymi porównaniami cen:) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny i bardzo przydatny post. Już jakiś czas temu doszłam do wniosku, że najtańsze hydrolaty są w sklepach z półproduktami. Najdroższe są tzw. markowe. Ja do tej pory kupowałam hydrolaty w Bolanderze, ale tam butelka (200ml) hydrolatu lawendowego kosztuje 33,00 zł bez kosztów przesyłki, a droższe też gdzieś widziałam. Już postanowiłam, że jak pokończę to co mam, to hydrolaty będę kupowała wyłącznie w sklepach z półproduktami.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ogólnie jeżeli robię już zamówienie to na ZSK i z tego sklepu jestem zadowolona :)

    Buziaki, Magda
    PS.Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio robiłam zakupy w Naturalis, ale były to moje ostatnie zakupy w tym sklepie. Na realizację zamówienia czekałam ponad 2 tygodni (realizację, nie na paczkę).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ołaaa :|
      dzięki za cynk, czerwona kartka dla tego sklepu :|
      ale chociaż jakoś się tłumaczyli?

      Usuń
  11. Ja się jeszcze (głupio się przyznać) nie hydrolatowałam... ale przymierzam sie do zakupów, jednak czekam, aż ich ilość zmaleje, a ona pomimo ogromnego zużywania zmaleć nie chce ;) jednak wielkie dzięki za to zestawienie również za inf. N/t innych sprzedających półprodukty, których wcześniej nie znałam... buźka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł, fajnie, że coś takiego stworzyłaś :) Ja używałam tylko hydrolatu oczarowego i zamawiałam go tylko na BU :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wypróbowałam masę różnych hydrolatów i znalazłam swoich ulubieńców, którym jestem wierna :D
    Kocham hydrolat oczarowy i kocankowy. Kiedyś zamawiałam z BU, teraz praktycznie wyłącznie z Mazideł bo są chyba dość tani, no i mam je na miejscu, więc dotąd odbierałam osobiście.. Teraz gorzej, bo magazyn czynny w godzinach mojej pracy :/ Będzie trzeba "normalnie" zamawiać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aah, jeszcze jedno, bo przyznam, że nie pamiętam.. Robiłaś może takie porównanie dla dwóch wspomnianych przeze mnie hydrolatów? Może warto poszukać gdzieś indziej..

      Aha.. No i czy są różnice w jakości czy zapachu hydrolatów w różnych sklepach?
      Będę wdzięczna za cynk, bo muszę niedługo zrobić zamówienie :)

      Usuń
  14. Porównanie dla Hydrolatu oczarowego robiłam TU. Niebawem zrobię i kocankowego. Jeśli chodzi o mazidła, to moim zdaniem wypadają bladziutko na tle innych sklepów. Mają nieporównywalnie wyższe ceny produktów i jeszcze dochodzi droga przesyłka. Co do jakości, nie jestem na tę chwilę w stanie jej porównać. Używałam hydrolatów z Beauty Ever, byłam bardzo zadowolona. Zapach oczarowego i kocankowego charakterystyczny, ziołowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz.. Przyzwyczaiłam się do Mazideł, wydawali mi się stosunkowo niedrodzy, o wysyłkę nie musiałam się martwić..
      Idę obejrzeć porównanie, no i czekam z niecierpliwością na post o kocankowym..

      Usuń