Recenzja - Syoss Silicone Free Colour & Volume

/
14 Comments

Szampon i odżywkę Syoss bez silikonów otrzymałam od Henkel Polska do testów. Jest to nowość w ofercie firmy. 




W ramach wprowadzenia stosowałam kiedyś szampon Syoss i postanowiłam sobie, że to pierwszy i ostatni raz. Włosy były po nim mocno obciążone, ekspresowo się przetłuszczały, były trudne do ułożenia, a gdy już się to udało, fryzura bardzo szybko traciła początkowy wygląd na rzecz „przylizania psim jęzorem”. W związku z tym byłam sceptycznie nastawiona do nowej propozycji marki… Uznałam jednak, że raz kozie śmierć, szczególnie, że skład wydawał mi się całkiem ciekawy:





Poniżej możecie przeczytać kilka słów na temat kosmetyków według producenta:

Bez silikonów, parabenów i parafin - profesjonalne rozwiązanie do pielęgnacji włosów bez pozostawiania resztek na włosach i bez obciążania. Szampon do włosów farbowanych lub z pasemkami. Intensywna pielęgnacja koloru i objętość. Chroni kolor przed blaknięciem i nadaje włosom promienny połysk. 

źródło: szampon i odżywka

Jeśli o mnie chodzi, szampon całkiem nieźle sprawdził się w pielęgnacji moich suchych, cienkich włosów. Dobrze je nawilżał, nie obciążał, nie przetłuszczał, po wysuszeniu były świeże i puszyste. Co do ochrony koloru, nie jestem w stanie tego potwierdzić, choć moja przyjaciółka twierdzi, że mam teraz naprawdę genialny odcień włosów. Nie wydaje mi się jednak, by była to zasługa szamponu. Kosmetyk ma przyjemny, owocowy zapach, który kojarzy mi się z melonem :) Konsystencja jest dosyć rzadka a otwór w nakrętce odrobinę przyduży, dlatego też zdarza mi się wylać za dużo płynu. Pieni się porządnie i dobrze spłukuje. Niestety, bez odżywki ani rusz, gdyż potwornie plącze włosy. Ja mam bardzo krótkie, boję się pomyśleć, jakie katusze przeżywałyby dziewczyny z bujną, długą czupryną.

Niestety o odżywce nie mogę napisać tylu dobrych słów. Potwierdziła ona moje obawy, które wyraziłam na samym początku. Mianowicie – obciążyła, sprawiła, że włosy bardzo szybko się przetłuściły, gdy próbowałam je ułożyć, miały strukturę… druta. Użyłam jej raz i więcej nie użyję. Wiem jednak, że ma ona swoich wielbicieli.

A czy Wy miałyście już styczność z tymi kosmetykami? Jakie są Wasze odczucia?





You may also like

14 komentarzy:

  1. A ja właśnie chciałam zakupić odżywkę-dobrze ,że trafiłam do Ciebie.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja po maskach syossa mam łupież ;< ale szampon całkiem nieźle się sprawdzał. Ta wersja jak i ta z zestawem parabenów ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie ten duet ujął zapachem, reszta zostaje wielkim znakiem zapytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam kiedyś szampon z Syossa i mnie nie urzekł, ale tego bym spróbowała, jakoś mnie kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. w ogóle nie przemawia do mnie ten kompecik. Miałam i nigdy więcej nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nie lubię tej firmy, mam uraz, więc na pewno nic już od nich nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  7. Syoss mnie nie kusi, wcale a wcale :P

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam szampon ale mi nie posłużył

    OdpowiedzUsuń
  9. Po przebojach z wcześniejszymi wersjami (do dziś się zastanawiam po co kupiłam drugie opakowanie) do syoss podchodzę jak do jeża.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie przepadam za tą firmą. Kreują się, że ich kosmetyki są jak z te z salonu a włosy po nich są straszne..

    OdpowiedzUsuń
  11. nigdy nie przepadałam z tą marką, mimo,że nie testowałam
    ale serio, nie chciałabym nawet sprówbować

    OdpowiedzUsuń
  12. 2 lata temu miałam "przyjemność" testowania szamponu tej marki. Zawiodłam sie ogromnie, włosy zaczeły mi wypadać, stały się szorstkie, matowe, takie bez życia, do tego mocno podrażnił mi skórę głowy. Raczej już im nie zaufam... Plus całej tej sytuacji jest tylko jeden, dzięki nim/przez nich stałam się włosomaniaczką ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też mam szampon i odżywkę bez silikonów z Syossa i działały na moje włosy jak każda inna taka para. Włosy dało się rozczesać po odżywce (nigdy nie stosowałam samego szamponu). Krótko mówiąc - nic specjalnego.:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja jeszcze nie miałam żadnego produktu tej firmy. na razie mam zapas innych produktów do włosów. na minus dla nich to duża pojemność - bo co jak mi nie będzie odpowiadać?

    OdpowiedzUsuń