Recenzja - Schauma Baby szampon i żel dla dzieci i niemowląt

/
4 Comments

Ahoj!

Dziś chciałabym się z Wami podzielić opinią na temat szamponu i żelu do mycia dla dzieci Schauma Baby. 



Na początek kilka słów na temat kosmetyku według producenta:

Formuła o neutralnym dla skóry PH, bez barwników, łagodnie myje i chroni przed przesuszaniem. Opracowany specjalnie dla wrażliwej skóry niemowląt. Bezzapachowy, nie zawiera glikoli polietylenowych (PEG) i siarczanów.

Skład prezentuje się następująco:



Korzystaliśmy z kosmetyku przez około dwa tygodnie podczas wyjazdu, Tymonek ma bardzo wrażliwą skórę, o dziwo szampon Schauma świetnie się u niego sprawdził. Kosmetyk nie zawiera szkodliwych substancji i barwników, jest bardzo łagodny, właściwie w ogóle nie pachnie. Ma idealną konsystencję, a co za tym idzie – „dawkujemy” odpowiednią ilość kosmetyku. 



Jedyne zastrzeżenie mam do opakowania: podczas mycia niemowlaka jedną ręką trzeba podtrzymywać główkę, wówczas uciążliwe jest wyciskanie szamponu z butelki na rękę, którą myjemy dzieciaczka. Wtedy może nam „chlusnąć” trochę za dużo produktu, a bezpośrednio na ciało to też nie najlepszy pomysł, bo brrrr – zimne :( Na szczęście w domu mamy profilowaną wanienkę, w której po prostu kładę małego a ręce mam wolne :) Podsumowując: produkt porównałabym do Pharmaceris Baby, który recenzowaliśmy TU, jednak Schauma ma tę przewagę, że jest znacznie tańsza. Jestem bardzo pozytywne zaskoczona tym kosmetykiem, sprawdził się doskonale i z przyjemnością polecę go wszystkim mamom :)

A czy Wy znacie ten produkt?

Produkt otrzymałam do testów od firmy Henkel Polska. Fakt ten nie wpłynął na moją opinię.







You may also like

4 komentarze:

  1. Ciekawe jakby się sprawdził u osoby dorosłej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używałam, w moim przypadku działał jak zwykły szampon :) Brakowało mi jednak tego zapachu ;)

      Usuń
  2. Widziałam go za około 10zł - trochę wydawało mi się dużo.

    OdpowiedzUsuń