Recenzja - Mydełko kokosowo-lemongrassowe z Soap Bakery

/
11 Comments

Moje Drogie!

Chciałabym dziś podzielić się z Wami opinią na temat mydła kokosowo - lemongrasowego, które otrzymałam od Magdy z SoapBakery.

Na początku muszę, po prostu muszę wspomnieć o wyglądzie mydełka. Przepiękny, turkusowo kremowy kolor i kokosowa posypka sprawiają, że mydełko bardziej przypomina ciasteczko, niż kosmetyk :) Taka kostka to ozdoba łazienki! :)


Wracając jednak do meritum… Mydło ma bardzo delikatny zapach, przeważa trawa cytrynowa. Kształt kostki umożliwia masowanie ciała, natomiast zawartość suszu kokosowego lekko je peelinguje. Mydło bardzo dobrze się pieni, jest wyjątkowo wydajne, ładnie się spłukuje, nie pozostawia na ciele filmu jak większość drogeryjnych mydeł. Jest również bardzo delikatne – użyłam go do higieny intymnej i działa naprawdę świetnie. I jeszcze jedno – konsystencja :) W kontakcie z wodą mydło staje się bardzo aksamitne, miłe w dotyku – ciężko to opisać :) Ale jego stosowanie to sama przyjemność!



Jeśli jesteście zainteresowane zakupem tego naturalnego kosmetyku, koniecznie odwiedźcie blog http://soapbakery.blogspot.com/




You may also like

11 komentarzy:

  1. Sama za mydłami nie przepadam, ale fajny myk na drobny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubie takie rzeczy, oj lubie:)

    Dodałam do obserwowanych. Zapraszam również Ciebie :)

    http://malykobiecyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaglądam tam od czasu do czasu i są tam naprawdę piękne twory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam już te mydlane piękności :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pieknie wygląda , jak morskie fale :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne! W sam raz do mojej szarej, przełamanej turkusem łazienki :DDD

    OdpowiedzUsuń
  7. ten zapach musi byc bajeczny ! Kolory przepiękne, błękity, turkusy, biel odprężają moje oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie wygląda to mydełko :))
    P.S. Zostałaś nominowana do wzięcia udziału w TAGu. Szczegóły u mnie na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Drogi Smykusmyku, dziekuje za recenzje mydla:-)
    Zainteresowanych zapraszam na wpis o mydle kokosowym:

    http://soapbakery.blogspot.de/2012/07/letni-romans-w-mydlarni.html

    Pozdrawiam serdecznie,
    SoapBakery

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam wszystko o smaku/zapachu kokosa ^^

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie - blog z dużą ilością inspiracji, każda znajdzie coś dla siebie :)

    http://fashionwonderlandforever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale świetne mydło, nie widziałam jeszcze takiego ;D

    OdpowiedzUsuń