DIY - Olejek regenerujący do dłoni o zapachu zielonej herbaty i wielka prośba :)

/
6 Comments

Dziewczęta!

Ostatnio trochę się „rozprodukowałam”, co oczywiście starałam się dla Was dokumentować z największą dokładnością :) Dziś chciałabym Wam przedstawić prosty przepis na regenerujący olejek do dłoni o zapachu pomarańczy.
Do jego wykonania będą Wam potrzebne następujące surowce:



W poniższych proporcjach:

Produkt
Ilość gramatura
Ilość %
30,00ml
~32,3%
Olej arganowy
15,00ml
~16,1%
10,00ml
~10,8%
Gliceryna
30,00ml
~32,3%
2,00ml
~2,2%
5,00ml
~5,4%
Olejek zapachowy zielona herbata
1,00ml
~1,1%

Wykonanie? :) Do wcześniej przygotowanej buteleczki wlewamy wszystkie składniki i dokładnie mieszamy. Również przed każdym użyciem należy wstrząsnąć. Olejek bardzo ładnie się wchłania, nie pozostawia na skórze tłustego filmu. Dłonie są nawilżone i gładkie. Skład dobrałam tak, by pomógł w regeneracji moich słabych i łamliwych paznokci, oraz odrobinę „odświeżył” skórę dłoni. To jeden z moich ulubionych kosmetyków. Polecam Wam do wypróbowania.



Ponadto chciałam Was poprosić o wzięcie udziału w poniższej „ankiecie”. Chodzi o kontynuowanie zestawień cenowych surowców dostępnych do kupienia w sieci. zależałoby mi na Waszych typach, tj. które produkty najbardziej Was interesują. Później zrobię sobie małe podsumowanie i będę zamieszczać porównania cen zaczynając od produktów najpopularniejszych. Chciałabym, żebyście zamknęły się w maks 5 surowcach. Będę wdzięczna za Waszą pomoc :)



Dodatkowo chciałam Was poinformować, że na początku przyszłego miesiąca przewiduję dla Was małe rozdanie z kosmetykami mojej roboty i niespodziankami :)
Planuję również zacząć robić kosmetyki dla Tymonka :) Będzie się działo ;)





You may also like

6 komentarzy:

  1. A co tam pachnie pomarańczami? :> Ciekawe czy by wzmocnił paznokcie. Tylko że ja nie lubię mazideł do rąk bo się kleją :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielki Brat patrzy ;)
      Dzięki :)
      Ten tylko przez chwilkę się klei, naprawdę ekspresowo się wchłania.

      Usuń
  2. Coś dla mnie i moich wiecznie suchych skórek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma to jak domowe kosmetyki !

    OdpowiedzUsuń
  4. o super to cos dla mnie bo mam fioła na punkcie pielęgnacji dłoni

    OdpowiedzUsuń
  5. Już od dawna, zamiast kremów do rąk, używam olejków. Nie robiłam jeszcze takich olejkowych kompozycji. Używam po prostu pojedynczych olejków jaki tam akurat mam. Efekty są dużo lepsze niż po kremach. Podana przez Ciebie receptura wygląda ciekawie. Jak będę miała składniki to z pewnością wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń