A to ci dopiero niespodziewajka!

/
17 Comments

Allo!

Wczoraj do moich drzwi zapukał listonosz. Zaskoczona odebrałam małą paczuszkę. „Przecież nic nie zamawiałam” – pomyślałam od razu… Patrzę na nadawcę… i już wiem, kto jest sprawczynią :) Dzięki Obsession!

Kasia wysłała mi niespodziankową paczuszkę, która kryła takie oto cuda:






Jak Wam się podoba? :) Bo ja jestem zachwycona :) Dziś już popylam z Golden Rose na pazurkach :) Jeszcze raz pięknie Ci dziękuję Kasiu! :*

P.S. Na koniec jeszcze mały bonus, czyli Tymi, rośnie jak na drożdżach, nie sądzicie? :)







You may also like

17 komentarzy:

  1. świetna paczka :) i jaki słodziutki dzidziuś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super paczuszka, a maluszek jest taki słodki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny jest Twój Maluch :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna niespodzianka, a Tymi wygląda słodko :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Tymuś wymiata! A ja chyba Ci jeszcze nie pisałam, że bardzo podoba mi się Twój retro styl na blogu:) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  6. cieszę się że paczuszka dotarła, mam nadzieję, że wszystko przypadnie Ci do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słoodki maluch ;) piękny kolor lakieru

    OdpowiedzUsuń
  8. Super niespodzianka;) Mały jest uroczy!

    OdpowiedzUsuń
  9. super prezencik a twój synuś to mały przystojniaczek z pięknymi oczami,oj będzie czarować dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale rośnie :)
    Duży chłopak z niego już ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna paczuszka:) A maluszek przepiękny, ma takie mądre oczka:)

    Martyna

    PS: Trochę się u nas zmieniło. Od teraz można odwiedzić dwa blogi:

    lifestylowo-modowy:
    ladiesteaparty.blogspot.com

    oraz kulturalny:
    ladiescoffeeparty.blogspot.com

    Zapraszamy:)

    OdpowiedzUsuń