Się chwalę, czyli kolekcja półproduktów :)

/
30 Comments

A co mi tam :)
Pochwalę się :)
Przedstawiam Wam moją kolekcję surowcową :) W drodze jest też dokładka Masła Shea (800 g) i Oleju ze słodkich migdałów (500 ml). Poza tym mam wrażenie, że trochę za mało tu innych maseł i ciekawych olejków, więc kolekcja się powiększy. Na pewno kupię też więcej olejków eterycznych.



Wybaczcie jakość zdjęcia i tło, ale nie miałam gdzie tego umieścić :)
A jeszcze dziś postaram się zamieścić nowe DIY. Trochę ten dział zaniedbałam, ale już mam rozpisaną listę kosmetyków, które chcę zrobić, a będą to:

  • sól do kąpieli o zapachu zielonej herbaty z cytryną
  • naturalna kostka do masażu z ziarnami
  • olejek do kąpieli
  • balsam do rąk i skórek
  • balsam peelingujący do stóp
  • tonik do twarzy
Aha, mam też zamiar zamieścić kolejne porównanie cen. Tym razem będzie trochę o olejach.






You may also like

30 komentarzy:

  1. Ależ kolekcja! Czekam na balsam do rąk i skórek! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy ja tyle miałam? :( Ehh, trzeba się wziąć mocno za zużywanie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie :)
      Tylko, że ja jestem uzależniona od zakupów i nie potrafię sobie powiedzieć nie. Zatem nakupione mnóstwo produktów, dla których zastosowania pierwotnie nie miałam, a gdy przychodzi pomysł... to szkoda mi zużyć :D

      Usuń
    2. Ja sobie bana nałożyłam w tym miesiącu ;p Chciałabym się zredukować do takiej ilości jak Ty masz

      Usuń
    3. :)
      zredukować? łolaboga :D:D:D
      to gdzie Ty to trzymasz? :) ja mam biurko zaanektowane :) dwie półki na surowce (+ półka w lodówce) i półka na opakowania :)

      Usuń
    4. Mam dwie szuflady w komodzie i półkę w lodówce :p

      Usuń
  3. Niezła kolekcja :))
    Nie boisz się, ze coś Ci się przeterminuje zanim zdążysz to zużyć ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zazwyczaj mają długie terminy, więc nie boję się :)
      a jak coś ma krótki, to staram się zużyć w pierwszej kolejności :)

      Usuń
  4. czekam z niecierpliwością na DIY. pokaźna kolekcja ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak mała apteka :)
    Ja poprosze o balsam do skórek na pierwszy ogień :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O mamuniu! Powiedzieć o tobie "mały chemik" to obraza :DDD

    OdpowiedzUsuń
  7. ta ilość robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jak mi ktoś powie, że za duże zamówienia robię z BU to pokażę mu to zdjęcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie ma w tym nic złego, że się chwalisz:)

    OdpowiedzUsuń
  10. o matko, ależ tu tego dużo :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Spora kolekcja:) Sama bym taką chciała.

    OdpowiedzUsuń
  12. Strasznie duzo tego masz! z drugiej strony, duzo krecisz :)) niedlugo Cie antyterrorysci zdejma :P bombe z tego mozna zrobic :) kosmetyczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Skąd zamawiasz wszystkie te półprodukty? Podoba mi się to i sama bym chciała coś zacząć tworzyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sporo tego, prawie jak u nas w pracowni farmaceutycznej :)
    Jestem pod wrażeniem widząc Twoje hmm "wyroby" :D

    OdpowiedzUsuń
  15. całkiem pokaźna kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń