Recenzja - Żel do higieny intymnej dla kobiet w okresie ciąży oraz karmienia LACTI INTIMA

/
6 Comments

Moje Drogie!

Dziś ponownie parę słów na temat produktu z paczki Pharmaceris. Tym razem będzie o Żelu do higieny intymnej dla kobiet w okresie ciąży oraz karmienia LACTI INTIMA.



Wskazania:

Codzienna bezpieczna pielęgnacja okolic intymnych w okresie ciąży, połogu oraz karmienia.

Działanie:

Wyjątkowo delikatny żel myjący o kwaśnym pH z kwasem mlekowym zapewnia skuteczną higienę oraz pielęgnację okolic intymnych, zmniejszając ryzyko infekcji i podrażnień. Wyciąg z kwiatu wiciokrzewu ma działanie przeciwbakteryjne i przeciwgrzybicze przynosząc natychmiastowe ukojenie i uczucie świeżości. Olej canola łagodzi podrażnienia, zaczerwienienia oraz objaw pieczenia, pomaga w procesie gojenia ran i regeneracji skóry. Żel przywraca naturalne kwaśne pH oraz utrzymuje równowagę mikrobiologiczną miejsc intymnych. Nawilżające właściwości gliceryny oraz alantoiny skutecznie zapobiegają wysuszaniu śluzówki, koją i łagodzą podrażnienia.

Płyn został przebadany z udziałem kobiet w ciąży, w czasie połogu i karmiących. Produkt posiada pozytywną opinię Instytutu Matki i Dziecka nr ZF-K-18/11. Przebadano klinicznie pod kontrolą lekarzy ginekologów.

Co myślę:

Cóż, powoli staję się fanką kosmetyków Pharmaceris. Ich jakość jest po prostu rewelacyjna - podobnie ma się sprawa z recenzowanym żelem. Jak wiecie (albo znacie z opowieści :-) ), okolice intymne po porodzie wymagają szczególnej „opieki”. Nie ma mowy o żadnych płynach do higieny intymnej, które najczęściej zawierają barwniki czy substancje zapachowe, co jeszcze bardziej może podrażnić i tak umęczoną i poranioną skórę. Żel LACTI INTIMA to doskonałe rozwiązanie właśnie dla kobiet po porodzie. Nie zawiera parabenów, konserwantów, barwników, alergenów, mydła i kompozycji zapachowej. Odczuwałam autentyczną ulgę po użyciu tego preparatu. Stosuję go codziennie, kilka razy w ciągu dnia i choć od porodu minęły dopiero 4 tygodnie, moje okolice intymne mają się naprawdę świetnie :-) Wszystko pięknie się goi (a właściwie mogę powiedzieć, że już się zagoiło) i jestem przekonana, że duża w tym zasługa produktu Pharmaceris. Na pewno będę go używać także po zakończeniu połogu. Rewelacyjny dermokosmetyk, który zastąpi mi używany dotychczas i bardzo chwalony Lactacyd. 




You may also like

6 komentarzy:

  1. Pharmaceris ma bardzo dobre kosmetyki :) Nic dziwnego więc, że stajesz się fanką ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja znam dopiero dwa z pharmaceris, ale oba przypadły mi do gustu. :) podkład kryjący i pianka oczyszczająca z serii T. :) a jeśli chodzi o żel do używam Lactacydu.

      Usuń
  2. Ja też uwielbiam tą marke,ostatnio znalazł sie u mnie balsam intensywnie nawilżający do ciała bezpieczny dla kobiet w ciąży,jednak co mi sie nie spodobało to to,że w składzie są 4 rodzaje parabenów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak narazie nie planuje ciazy, ani ostatnio nie rodzilam, wiec po prostu bede o tym pamietac i za te pare lat sprawdze, czy i u mnie tak bedzie dzialac:) W kazdym razie obecnie uzywam Ziaje do higieny intymnej i uwazam, ze jest bardzo dobra:)

    OdpowiedzUsuń
  4. W stanie ciąży i połogu nie jestem:), ale chętnie go wypróbuje jak skończe obecny z Ziaja.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja obecnie kupilam cos z rossmana, podobno dobre do mycia glowy... a jest to zel do higieny intymnej
    sprawdze co pharmaceris ma dla kobiet nieciazowych :P

    OdpowiedzUsuń