Nowa współpraca, farbowanie i recenzja :)

/
21 Comments


Moje Drogie!

Kilka dni temu otrzymałam propozycję nawiązania współpracy od firmy Henkel. Zgodziłam się z przyjemnością, używam sporo ich produktów i do większości wracam. Pani Asia z działu marketingu poprosiła o trochę informacji nt. mojej podstawowej pielęgnacji i na tej bazie stworzyła mój profil. Otrzymałam kosmetyki dla siebie i Tymonka oraz – dodatkowo – płyn do mycia naczyń z naturalnymi olejkami :)


Wczoraj zafarbowałam włosy farbą, którą otrzymałam do testów (Natural & Easy w kolorze średni miedziany blond - numer 546). Jest to nowość w ofercie firmy.


 Taką informację możemy przeczytać na stronie producenta:

Twój kolor już nigdy nie będzie wyglądał sztucznie i monotonnie! Schwarzkopf Natural & Easy to linia farb do włosów wykorzystująca innowacyjną technologię Color-Mix. Technologia Color-Mix to trzy harmonijnie współgrające odcienie koloru połączone w jednym produkcie. Dzięki temu otrzymujemy żywy, wielotonowy kolor i wyglądający bardzo naturalnie efekt koloryzacji pełen zróżnicowanych akcentów – bez efektu farbowanego „hełmu”!

Schwarzkopf Natural & Easy to gwarancja doskonałego pokrycia siwych włosów.

Specjalna formuła dołączonej do opakowania odżywki Pielęgnacja i Połysk - zapewnia wyjątkową pielęgnację włosów. W rezultacie włosy stają się miękkie i bardziej lśniące.

Jeśli chodzi o aplikację – aktualnie standard. Czyli buteleczka z „aktywatorem” do której wciskamy farbę z tubki, mieszamy i wyciskamy na włosy. Na koniec używamy dołączonej odżywki, która ma nasze włosy wzmocnić po farbowaniu. Włosy farbuję sobie sama, więc to musi być prościzna :)
Kolejna sprawa – mam sporo siwych włosów, więc farba ma spełniać funkcję nie tylko koloryzującą, ale ma też pokryć niechciane białe plamy na mojej głowie. Testowany produkt spełnił swoją rolę – kolor jest bardzo ładny, jednolity a siwulców brak :) 




Jak Wam się podoba? :)
Mi bardzo, na pewno wrócę do tego produktu :)






You may also like

21 komentarzy:

  1. śliczny kolorek- pamiętam kiedyś namiętnie używałam tej farby ale w ciemnych kolorach ;) cudowna jest :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie naturalne kosmetyki dostałaś? :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tfu! to miało być usunięte :D zapędziłam się :)

      Usuń
  3. kolor śliczny, ale jestem ciekawa jak szybko ta farba się wypłukuje...

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję współpracy, świetne produkty :)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. jaka fajna paczuszka. :) kolor wyszedł ładnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor bardzo ładny Ci wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny kolor. Miałam kiedyś na włosach farbę bodajże z Palette w kolorze cynamonowym, dlatego mam sentyment do takich odcieni. Przyjrzę się temu kolorowi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowny kolor wyszedł, chętnie kupiła bym go ale niestety praktykuję abstynencję od farbowania ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też praktykowałam, dopóki własna mama nie powiedziała mi, że siwieję ;)

      Usuń
  9. Szczesciara!!!! Firmy Ci ufaja- nie dziwie im sie!
    Sliczny kolor- pokaz cala buzie, bom ciekawa jak to wyglada :)
    usciski dla Tymonka od Nieprofesjonalnej 'cioci' :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jutro strzelę sobie fotę i pokażę ;)
      Tymonek też ściska :)

      Usuń
  10. Tez czekam na paczuchę od Henkel.

    Ciekawe co dostanę... :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny kolorek:) Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. na jaki kolor wlosow robilas ta farba ze wyszedl ci kolor?? bo ja mam aktualnie ciemne tzn brazowe i chce mi sie zmiany ale nie wiem boje sie i widze ze robilas jakbys mogla mi odpisac u mnie na blogu pod nowym postem bylabym wdzieczna, co i jak

    OdpowiedzUsuń