DIY - Antycellulitowa sól do kąpieli

/
10 Comments

Moje Drogie!

Zgodnie z obietnicą powracam do zamieszczania DIY :)
Dziś prosty przepis na odprężająco – relaksującą sól do kąpieli z właściwościami antycellulitowymi :) Pachnie zieloną herbatą i cytryną, mmmmm…

Do zrobienia takiej soli, będziecie potrzebować składników: 


w następujących proporcjach:

Produkt
Ilość gramatura
Ilość %
Sól morska
250,00g
60,39%
Olej Canola
50,00g
12,08%
Gliceryna
10,00g
2,42%
Mączka owsiana
50,00g
12,08%
Morszczyn pęcherzykowaty
50,00g
12,08%
Vit A
1,00g
0,24%
Vit E
1,00g
0,24%
Olejek eteryczny cytrynowy
1,00g
0,24%
Olejek eteryczny zielona herbata
1,00g
0,24%

Olej Canola, gliceryna i mączka owsiana nawilżą naszą skórę, witamina A przywróci elastyczność, a witamina E zmiękczy i wygładzi. Morszczyn ma działanie antycellulitowe :)

Przygotowanie jest dziecinnie proste:


Do miseczki wsypujemy sól, następnie dodajemy wszystkie mokre składniki, a po nich wszystkie suche. Ja dodałam jeszcze odrobinę niebieskiego barwnika.


Zachęcam do wypróbowania tego przepisu :)





You may also like

10 komentarzy:

  1. Wygląda super :D Niebieski barwnik niewątpliwie dodał uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy przepis. Bardzo lubię używać sole do kąpieli :))

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna sprawa :] chętnie bym sobie coś takiego umięszała :]

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie to wygląda, zachęcająco;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę i ja wypróbować, bo kupne sole ciągle mnie rozczarowują

    OdpowiedzUsuń
  6. sól wygląda super, niebieski barwnik korzystnie wpłynął na efekt końcowy. :)

    chciałam podziękować Ci za przesyłkę, dzisiaj dotarła. wszystko bardzo mi się podoba, a naszyjnik jest bardzo łądny! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie omieszkam spróbować :D

    OdpowiedzUsuń