Wielka prośba o pomoc w zakupach w UK :)

/
13 Comments

Moje Drogie!

Mam biznes do dziewcząt, które mieszkają w UK, ewentualnie w Irlandii. Zauważyłam na allegro sporo aukcji z używanymi zabawkami w naprawdę świetnym stanie. Są to najczęściej licytacje, a szalone mamy przeważnie przebijają zestawy na takie kwoty, że w sumie mogłabym kupić te zabawki w sklepie :) Nie wiem też, gdzie ludziki wystawiający aukcje kupują te swoje cudaki, ale podejrzewam, że sporo ich w brytyjskich SH i charity shopach… Może któraś z Was mogłaby kupić dla mnie takie używane zabaweczki? Nie potrzebuję ich wiele, najbardziej zależy mi na huśtaweczce (jak np. z tej aukcji KLIK), jakichś pozytywkach i lampeczce do pokoju. Tymon na razie jest za mały na zabawki edukacyjne, może w przyszłości :) Na pewno się odwdzięczę.




You may also like

13 komentarzy:

  1. Poproś może Marti z bloga:
    http://beautyandmac.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja moge Ci sie rozejrzec, aczkolwiek mam niemiłe wspomnienia z taką pomocą (kupiłam i zostałam z kosmetykiem). Ale co mi tam :) Przejde sie jutro :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam Smyczka, że wtrącam, ale pamiętam że Dominika coś takiego skrobnęła kiedyś u siebie. Nie pamiętam tylko kto to był... choć właśnie chyba nie wymieniłaś imiennie, i o to mi chodzi. Uważam, że powinnaś to nagłośnić, jeśli tego nie zrobiłaś, Dominiczko.

      Możesz w ten sposób pomóc, po co Wy, emigrantki, macie się naciągać :)

      Dostanę zaraz za to że podjudzam D;

      Usuń
    2. No ja tez to pamiętam i też jej pisałam, że powinna udostępnić dane tej osoby ku przestrodze. Poza tym ludzi trzeba uczyć kultury :)

      Usuń
  3. Gdybym miala kase, ktorej nie mam, to bez problemu zaczelabym szukac czegos dla Tymka, ale obecnie jestem mega splukana (rzucilam prace tak tak). Wiec przykro mi :(
    Jak sobie radzisz jak mloda i swiezutka mama? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana, a byłaś w tym komisie na antresoli? tam może mają...

    OdpowiedzUsuń
  5. hej ja moge sie rozejrzec bo sama jestem na etapie kupowania roznych rzeczy dla niemowlaka bo za 4 tyg po raz drugi zostane mama i np ostatnio kupilam uzywany prawie jak nowy fotelik maxi cosi za 30 funtow a w sklepie jego cena to 150 funtow. fotelik w idealnym stanie naprawde. obserwuje wiele aukcji na ebay a takze na innych stronkach wiec jesli chcesz to napisz do mnie co i jak. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne rzeczy zdarzają się tu: http://www.belou.pl/ - chociaż akurat teraz w zakładce z zabawkami nic nie ma

    J.

    OdpowiedzUsuń
  7. zapraszam na mojego nowego bloga - diarieees.blogspot.com
    tego już opuszczam :c

    OdpowiedzUsuń
  8. ja jestem dopiero na początku ciąży, ale i tak już zaczęłam się rozglądać co i jak. i powiem, że w charity shopach są zabawki, ale raczej nie takie :/ tego typu rzeczy ludzie jednak wolą sprzedać na ebayu i zarobić parę groszy na pieluchy, a do charity oddaje się za darmo, więc jest to zrozumiałe. zazwyczaj aukcje takie są z odbiorem osobistym, więc trzeba polować, bo nie zawsze się zdarza, że sporo pozytywek czy określonych bujaczków jest akurat w sprzedaży w danym rejonie. najlepszym miejscem na tego typu zakupy są tzw. car booty. tam rzeczywiście jest w czym wybierać i ceny nie są wysokie. problemem jest to, że odbywają się tylko w niedzielę (i to nie każdą, bo jak pada, to odwołują) i zazwyczaj poza granicami miasta. im większe miasto, tym lepsze zaopatrzenie. no ale trzeba dojechać, a nie każdy posiada wehikuł (my z wyboru, więc jesteśmy zdani na kolegę, który czasem sobie o nas przypomni jak jedzie poszperać). więc jak widzisz, skompletowanie nawet nie dużej paczki zabawkowej, może być problemem. przede wszystkim czasochłonnym. chętnie bym Ci pomogła, tylko właśnie w tym problem, że nie jestem zmotoryzowana i czasem nawet dojazd na drugi koniec mieściny bywa dla mnie problemem :/ poza tym koszty wysyłki do Polski to koszt około 30 funtów, więc na twoim miejscu faktycznie zastanowiłabym się czy warto. jakby co to możesz skontaktować się ze mną mailowo- youzyczka@gmail.com, to wtedy odpowiem Ci szczegółowo na pytania. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. poszperaj na ebay'u .
    może tam znajdziesz coś

    OdpowiedzUsuń