Warszawskie spotkanie blogerek - mini relacja :) (UWAGA! Mnóstwo zdjęć!)

/
51 Comments

Dziewczyny!

Dziś mam dla Was ekspresową relację z wczorajszego spotkania warszawskich blogerek. Na początek mogę Wam tylko powiedzieć, że było świetnie. I będę się rozwijać z czasem :)

W spotkaniu uczestniczyły:


Nasz mini zlot odbył się w Five Restaurant przy Placu Grzybowskim w Warszawie. Sprawczyniami całego zamieszania były: Patrycja i Marta. Muszę Wam powiedzieć, że to, co dziewczyny zmajstrowały przeszło moje najśmielsze oczekiwania! Miałyśmy dla siebie cały parter (sekcja VIP, sesesese :-) ), stoły ustawione tak, byśmy wszystkie mogły się widzieć i jako tako porozumieć (choć w przypadku takiej ilości osób, nie sposób było ze wszystkimi porozmawiać i się lepiej zapoznać – mam nadzieję, że nadrobimy to przy następnej okazji :-) ) Obsługa w restauracji – obłędna. Przydzielono nam uroczego kelnera-gadułę :-) Było wesoło, babsko i… kosmetycznie. Poznałam naprawdę świetne babeczki i na pewno będę stałą bywalczynią takich spotkań :-) 

Aha! Okazało się też, że ja i Sauria80 jesteśmy… sąsiadkami :-) Marta mieszka dosłownie po drugiej stronie ulicy, także mogę bez problemu zaglądać jej w okna gdy wejdę na odpowiednie piętro w moim bloku. (bo ja z parteru ;-) )




Poniżej możecie same przekonać się, jak wszystko wyglądało:

Jeszcze pusto :)


 Pierwsze przybyłe :) Czyli Orlica i Ewalucja :)












Nie mogło zabraknąć przytarganych kosmetyków :)




Patrycja energicznie tłumaczy coś Magdzie i Kasi :)

















Od lewej: Marta, Karolina, zasłonięta Gray, Sylwia i Lola








EDIT: Jest i TheOleska (pierwsza z prawej), oczywiście roześmiana :) I trochę ucięta niestety, ale najważniejsze, że widoczna! :)




Księżniczka rozdaje prezenty od DLA





Jedna ze sprawczyń - Pati :)




Niestety zabrakło na moich zdjęciach TheOleskii, pociechy, która na każdym zdjęciu śmieje się tak, że jest totalnie rozmazana :-) i Saurii, która bez przerwy gdzieś latała i nie udało mi się jej sprawnie uchwycić :-)

A teraz patrzcie i płaczcie :-))))))))
Prezenty od sponsorów, czyli:

DAX





ERIS




FARMONA




FLOSLEK




PROCTER & GAMBLE




THE SECRET SOAP STORE




DLA



Ponadto Orlica uraczyła nas prawdziwymi toruńskimi pierniczkami :) 

Było pysznie! Pod każdym względem! :)




You may also like

51 komentarzy:

  1. Super, że spotkanie takie udane. :) I prezenty świetne. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nioooo :) Wczoraj pół nocy oglądałam ;)

      Usuń
  2. 'pacze' i płacze - świetne prezenty!
    widać że bawiłyście się bardzo dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Było bardzo sympatycznie!:)
    szkoda że z każdym nie udało się poplotkować :)
    U mnie gify do tej pory leżą jeszcze w torebkach bo nie mam na nie miejsca :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja wypakowałam wszystko od razu, pokazywałam po kolei mojemu A., który grał w międzyczasie w FIFĘ i tylko przytakiwał "uhm" ;)

      Usuń
  4. oj ja to juz sie zalewam łzami,sietne spotkanko,hmmm zazdroszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. zazdroszczę zlotu, na pewno była świetna atmosfera :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Była, była :)
      Mam nadzieję, ze to nie ostatnie takie spotkanie :)

      Usuń
  6. było cudownie, zapomniałaś o swoim prezencie dla wszystkich nas!!! Proszę o uzupełnienie!!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. ojej super! zazdroszczę zarówno spotkania jak i świetnych upominków :))

    OdpowiedzUsuń
  8. wow :) Na pewno fajnie było się spotkać i poznać :) Świetne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajnie :)
      I dziewczyny naprawdę super :)

      Usuń
  9. a ja swie wudze na trzecim zdjeciu od dołu, żeby nie było, że mnie tam nie było:D aaaa i ja chę jeszcze raz:D!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O pardon madame!
      Już naprawiam faux-pas :)
      Tak się schowałaś i Cię nie uwidziałam no :)

      Usuń
    2. haha nie jest zle:D nic poprawiać nie trzeba ale się znalazłam hihi:D trzeba natomiast puder od Ciebie obfocić zdecydowanie:D

      Usuń
  10. hehe, latałam jak szalona! ;) super foty!

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę że udane spotkanie :) Super :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pozazdrościć prezentów i fajnie spędzonego czasu:)
    M.

    OdpowiedzUsuń
  13. ;> KOchana wszystko fajnie, ale popraw proszę, nie mam na imię Marta, tylko Kasia ;> (jam z bloga impresjeiekspresje.blogspot.com)

    Pozdrawiam serdecznie!

    PS. Było suuuuper! Ja chcę jeszcze raaaaaz :D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie Cię przepraszam :(
      Miałam błąd w liście blogerek. Już poprawiam.

      Usuń
    2. mea culpa, przechrzciłam Cię ;)

      Usuń
    3. Hehe, wiem wiem właśnie ;) Spoko, tylko tak się poprawiam, żeby nie było ;))

      Usuń
  14. ale prezentów dostałyście! :O masa :))
    super spotkanie, ponownie zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurcze musiało być swietnie! Mega gify!

    OdpowiedzUsuń
  16. pewnie musiało byc super.. Ciekawe czy jest dużo blogerek z lubuskiego??

    OdpowiedzUsuń
  17. Siedze i placze.
    Ile prezentow, ile dobra, i sliczne zdjecia. I dziewczyny sliczne. Achhhhh

    OdpowiedzUsuń
  18. Super spotkanie i zabawa,aż żal,że tak daleko mieszkam;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. intensywnie zazdroszczę!! z podkarpacia to troche daleko;/

    OdpowiedzUsuń
  20. Spotkanie było genialne! Bardzo się cieszę, że udało nam się wszystkim jako tako poznać :) Dziewczyny zorganizowały naprawdę świetne, świetne spotkanie! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Bezczelnie karzesz nam płakać (chlip) Fajny stolik miałyście ;P

    OdpowiedzUsuń
  22. Matkooo ile kosmetyków;D Zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zazdroszczę. :-) I tyle kosmetykóóóóóóóóóów!

    OdpowiedzUsuń
  24. ehhhhh no fantastyczne to spotkanie musiało być :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Było super! Cieszę się, że wreszcie blogerki warszawskie mogły się spotkać!

    S.

    OdpowiedzUsuń
  26. Cześć:) Zapraszam na rozdanie na moim blogu, do wygrania t-shirt Bon Jour Moustache :) http://diybymadie.randan.pl/?p=119

    OdpowiedzUsuń
  27. No no super spotkanie miałyście i fajne prezenty :) Jak będzie następne to ja też się na nie piszę! ;p

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajnie, następnym razem ja też mogę przyjsc? Bo ja tez z Warszawy :)

    OdpowiedzUsuń
  29. widać, że zabawa była przednia :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Super sprawa z tymi "zlotami" bloggerek.. Mam nadzieję, że i w Poznaniu kiedyś uda się taki zorganizować.. Z przyjemnością poznałabym dziewczyny w realu :D

    Ps. Zaciekawił mnie ten beżowy lakier Celii no i kosmetyki DLA.. Tak myślę czy ich sobie nie sprawić, tylko wersji przeciw trądzikowej, dlatego z niecierpliwością czekam na opinie :)

    OdpowiedzUsuń