Recenzja - ŻEL DELIKATNY do mycia ciała i głowy dla dzieci

/
11 Comments

Dziewczęta!




Jako, że produktu można używać od chwili narodzin, Tymonek testuje go odkąd pojawiliśmy się w domku. Na początku muszę zaznaczyć, że mój Synek cierpi najprawdopodobniej na hydrofobię i kąpieli szczerze nienawidzi ;) Ale mus to mus i myć się trzeba.



Żel jest przezroczysty, zupełnie bezzapachowy i ma bardzo „lekką” konsystencję – bardziej oliwkową, niźli produktu myjącego. Pieni się bardzo delikatnie. Wystarczy jedno „wyciśnięcie” na umycie całego ciałka. Po kąpieli, skóra jest gładka i wyjątkowo jedwabista, mam wrażenie, że nie musiałabym używać balsamu czy oliwki, bo żel naprawdę świetnie nawilża. Muszę też wspomnieć, że po powrocie ze szpitala, Tymonowi bardzo schodziła skóra, dwie kąpiele z użyciem produktu Pharmaceris (plus balsam Pharmaceris, o którym napiszę niebawem) i wszystko wróciło do normy :)



Jestem bardzo zadowolona z tego kosmetyku, myślę, że Tymon również :) Żel ma świetny skład, nie zawiera parabenów, konserwantów, barwników, SLES, SLS, mydła i kompozycji zapachowej – idealny produkt dla wymagającej skóry noworodka. Gdy tylko skończymy bieżące opakowanie, na 1000% kupimy kolejne.

Fakt otrzymania produktu do testów, nie wpłynął na naszą opinię :)






You may also like

11 komentarzy:

  1. Uwielbiam kosmetyki dla dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie, że porudkt się sprawdził. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no proszę, jednak Pharmaceris też potrafi zrobić coś delikatnego... plus dla nich :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś zawsze dla dzieci kupowałam Johnsona, chętnie wypróbuję przy najbliższej okazji.
    Dostałam próbki od ww firmy, szczegóły u mnie, zapraszam:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Recenzja Tymona jest świetna! :). Byleby częściej!
    Poza tym wcześniej nie zdołałam Ci pogratulować - gratuluję więc teraz z całego serca i życzę Wam obojgu przyjemnego czasu spędzonego na testowaniu! :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubie Pharmaceris może kupie jak wykończymy inne opakowania:)
    Obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  7. To super, czasem ciezko dobrac dla didziusia odpowiedni kosmetyk, zeby przypadkiem nie uczulil.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wlasnie z kolezanka szukamy czegos fajnego, bo za 1.5 mca ma termin i dalej nie znalazla nic fajnego, a ja psiocze na kazdy produkt z SLES itp. nawet oilatum, o ktorym duzo dobrego slyszalam ma parafine- i o ile nie przeszkadza MNIE parafina (z wyjatkiem buzi), to uwazam, ze dla dziecka to nie jest dobry pomysl :(

    fajnie, ze Wam sie udalo dostac (znalezc) cos fajnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. a hydrofobia moze byc spowodowana zbyt duza roznica temperatur... sprobujcie nagrzec pomieszczenie i miec ciepla wode i nie wkladac od razu do wodu, a lekko polewac woda, zeby nie byl to szok ;)

    OdpowiedzUsuń