Recenzja - Balsam Nawilżający dla dzieci Pharmaceris B

/
6 Comments

Kochane!

Powracam do kosmetyków otrzymanych z Pharmaceris i dziś słów kilka o Balsamie Nawilżającym dla dzieci.



Słowem wstępu (o czym zapomniałam przy okazji żelu do kąpieli) – kosmetyki, które testuje Tymuś, to nowość w ofercie marki. Podobnie jak żel, balsam również ma świetny skład tak ważny w pielęgnacji delikatnej skóry noworodka. Ponadto, jak już wspominałam, Tymowi łuszczyła się skóra po powrocie ze szpitala. Dwie kąpiele z użyciem żelu i nasmarowanie ciałka balsamem = dolegliwości skórne jak ręką odjął!



Balsam jest bardzo wydajny, wystarczą dwa wyciśnięcia do nasmarowania całego ciała dzidziusia. Kosmetyk jest dosyć rzadki, momentalnie się wchłania, skóra jest po nim jedwabiście gładka, mięciutka. Co bardzo ważne – posiada pozytywną opinię IMiD. Jedyne zastrzeżenia mogę mieć do ceny, acz wychodzę z założenia, że na dzieciach się nie oszczędza a za jakość się płaci.



Z czystym sumieniem polecam. Na pewno kupimy kolejne opakowanie po wykorzystaniu bieżącego.





You may also like

6 komentarzy:

  1. ta seria jest genialna, mojemu synowi tez przypadła do gustu, zresztą mi tez jako mamie, bo sama nie używałam, przecież to dla dzieci

    OdpowiedzUsuń
  2. cena faktycznie dość wysoka, nawet przez chwilę pomyślałam aby kupić go dla siebie. :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet nie wiedziałam,że firma Pharmaceris produkuje także kosmetyki dla dzieci,ale jednak za taką cenę chyba wolę niezawodne Emolium.

    OdpowiedzUsuń