Paznokcie ombre - pierwsza próba :)

/
27 Comments

Dziś krótko o mojej nowej miłości manikiurowej, czyli pazurkach ombre :)
Kiedyś pisałam, że do wymyślnego zdobienia paznokci nie mam za grosz cierpliwości :) Metoda ombre jest zatem wybawieniem dla takiego lenia jak ja ;)
Jak pewnie wiecie, takie zdobienie polega na stopniowym nakładaniu na siebie za pomocą gąbeczki różnych odcieni lakieru. Na moich paznokciach funkcję bazy, pełni lakier Essence Colour&Go, odcień 79 Viva la Green!, następnie nałożyłam lakier DELIA Coral 145. Końcówki pomalowane opalizującymi flejksami z My Secret, numer 104.

Jak Wam się podoba efekt końcowy? :)


Ja jestem bardzo zadowolona i na pewno jeszcze poeksperymentuję, szczególnie, że taka zabawa jest dziecinnie prosta :)




You may also like

27 komentarzy:

  1. Bardzo ladnie Ci to wyszlo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też ostatnio 1 raz spróbowałam ;D fajna sprawa;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę się w końcu odważyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny efekt ;) Ja miałam niezbyt pasujące do siebie lakiery i dziwnie to powychodziło ;) Ale w najbliższym czasie spróbuję znów. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie Ci wyszło! Ja jeszcze nie próbowałam, ale może kiedyś spróbuję:)

    S.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja jestem chyba jeszcze większym leniem w tej kwestii, bo nawet z tej metody nie chce mi się skorzystać. Na szczęście ostatnio moje pazurki są w bardzo dobrym stanie (obym tylko nie przechwaliła) i nawet gołe wyglądają ładnie, nie muszę ich ukrywać. A to sprawia, że niezbyt często mam ochotę na malowanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj w klubie leni! Ja ledwo na jeden kolor mam sile :P

      Usuń
  7. Bardzo fajny efekt, właśnie podoba mi się najbardziej takie połączenie kolorów w ombre:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie widziałam jeszcze takiego ombre na paznokciach :)
    M.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten pierwszy raz wyszedł Ci bardzo dobrze:) Czekam na dalsze próby ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje gratulacje z okazji pierwszego razu ;P

    ja jednak jestem zbyt leniwa. i tyle. jeden kolor musi mi wystarczyc.

    OdpowiedzUsuń
  11. jak w końcu moje paznokcie nabiorą znów formy i siły i długości, na pewno spróbuję!

    efekt super!

    buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Są śliczne muszę je wypróbować :)

    Zapraszam do siebie: swiatkolorowej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajnie,uwielbiam flejksy My secret;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. a ja tych flejksów nie mogę dostać ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie kochana są
      ;)
      mogę ci nabyć :)

      Usuń
  15. bardzo ładnie ci wyszło kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi też bardzo podoba się ta moda na ombre i gradienty.. Fajna sprawa.. Sama ombre jeszcze nie robiłam, ale chyba muszę wreszcie spróbować :) Ps. Jak tam u Ciebie? Rodzinka już się powiększyła? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie :)
      Czekamy cały czas ;)

      Usuń
    2. Termin na 12 czerwca o ile mnie pamięć nie myli? To już blisko, blisko :D
      Trzymam za Was kciuki.

      Usuń
  17. bardzo mi się podoba, tylko ja za leniwa jestem:)

    OdpowiedzUsuń