Wyniki rozdania :)

/
24 Comments

Uwaga, uwaga! J

Poniżej wyniki mojego pierwszego rozdania:


Serdecznie gratuluję zwyciężczyni i czekam na adres do wysyłki J

Jeśli chodzi o Wasze propozycje, chyba najczęściej padało imię Jakub J Bardzo mi się podoba, ale moja Przyjaciółka dała tak na imię swojemu nowonarodzonemu Synkowi, wobec czego u mnie Kubuś odpada. Największe prawdopodobieństwo, to Kacper, ale nie jesteśmy z A. w 100% przekonani, więc być może okaże się, że wpadnie nam do głów wymarzone imię podczas mojego porodu :D

Jeszcze w temacie Waszej argumentacji – najbardziej przypadły mi do gustu odpowiedzi Ewkalinki i Gosi, którym chciałabym wysłać mały, handmade’owy drobiazg na pocieszenie J Poproszę o Wasze adresy na maila paperdollster@gmail.com







You may also like

24 komentarze:

  1. Jeśli jeszcze można w kwestii imion - jestem za Stasiem, Antkiem, Frankiem ... Stare imiona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też... Ale mój A. jest przeciwny niestety :( Trudno wypracować kompromis, bo ja bym chciała Antka, Franka, Jasia, Stasia etc.

      Usuń
  2. Pytanie techniczne - jaka Gosia? Bo z doświadczenia wiem, że bywa nas więcej...
    Szkoda tego Kubusia, takie fajne imię, a bezczelnie zajęte! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie o Ciebie chodzi Gosiu :)

      Usuń
    2. Wooow :D Okej, to zaraz napiszę Ci maila! Dzięki :D

      Usuń
  3. Szkoda że mi się nie udało:( Gratuluję wygranej:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje gratulacje :)

    Ja chcialabym dla syna Jan Andrzej (rodzinnie). Klasyczne, miedzynarodowe imiona ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję:) Teraz widzę, że się jednak spóźniłam troszkę^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Barwo! Kolejne rozdanie wygrywa, no co za pinda mała :-D

    OdpowiedzUsuń
  7. omg :O Dziękuję już wysyłam adres;) ale mi miło i jestem w szoku że mi się tak udaje :) dziękuję dziękuję ♥♥♥

    mam sąsiada Kacpra- bardzo porządny, ułożony, miły , dobry młody człowiek więc imię w sam raz ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kuby to straszne rozrabiaki! ;D Moja mama pracuje w przedszkolu i uważa że imię jednak buduje w jakiś sposób charakter dziecka. Zawsze mówi mi że Kuby to rozrabiaki, że Antki to ciamajdy.. ;D Jej zdaniem Krzysie sa zawsze kochane dlatego tak na imię ma mój brat. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam na moje pierwsze rozdanie :)

    http://babska-torebka.blogspot.com/2012/05/moje-pierwsze-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam nadzieję że dostałaś mail ode mnie ;) ♥ buziolek ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje Dagusi :)

    Co do imion to Franek i Ksawery mi się podobają obecnie najbardziej (bo to u mnie różnie bywa i się zmienia ;) )

    OdpowiedzUsuń