Tydzień Beauty & Wellness w Lidlu

/
21 Comments

Dziewczyny!

Czy używałyście kiedyś kosmetyków z Lidla? Od czwartku będzie można kupić kosmetyki z serii Wellness & Spa. Mnie ogromnie kuszą masła do ciała w ślicznych słoiczkach, które na pewno wykorzystam do swoich kosmetyków :) Poza tym zainteresowała mnie oliwka do masażu oraz balsam i scrub do stóp. Używałyście może Lidlowej kolorówki?



Z pełną ofertą możecie zapoznać się TU

Jakie w ogóle macie zdanie o Lidlowskich produktach? Ja uwielbiam robić tam zakupy, w szczególności w tematycznych, kulinarnych tygodniach :)






You may also like

21 komentarzy:

  1. Jeśli się na coś skuszę to na czekoladowe masło do ciała.
    Ogólnie mówiąc, Lidla uwielbiam, robię tam codzienne zakupy i również szaleję na tygodniach tematycznych, zwłaszcza azjatyckim i meksykańskim. Jednak do ich kosmetyków nie mam przekonania. Są dość drogie, jak na markę własną takiej sieciówki, a jakością cudowną raczej nie grzeszą. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam tylko jeden inszy kosmetyk z tej serii spa - wazelinę do ciała z wyciągiem z nagietka i uważam, że była rewelacyjna. Czekam na nią z utęsknieniem, żeby ponownie się zaopatrzyć, ale jakoś się nie pojawia :( A co do tygodni tematycznych - właśnie się obkupiłam ostatnio w meksykańskim :))))

      Usuń
  2. Smyku, to chyba mój ulubiony market :) Podoba mi się, że asortyment ma zupełnie inny niż konkurencja. Mam swoje ulubione produkty, które kupuję tylko tam. Choć muszę przyznać, że kosmetyki lidlowe słabo znam. W zasadzie kupowałam tam jedynie płatki kosmetyczne i taki zmywacz do paznokci z fajową pompką. Kiedyś próbowałam też szamponów. Pachną przepięknie, naprawdę przepięknie, ale plątały włosy niemiłosiernie. Może jeszcze kiedyś zrobię do nich drugie podejście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, zapomniałam, ze ja też kupiłam zmywacz :) Buteleczka genialna, ale zapach tego zmywacza zupełnie mi nie podpasował. Właściwie z zapachem nie ma on nic wspólnego ;))))))

      Usuń
    2. Wiesz, że są dwie wersje tego zmywacza? Mój nie śmierdzi :))) Choć do biedronkowego rzeczywiście mu daleko, jeśli chodzi o zapach :DDD

      Usuń
    3. O proszę, nie wiedziałam :) Tym bardziej, że mi Luby kupował ;) Muszę w takim razie wypróbować ten drugi :)

      Usuń
  3. Ja nie używałam kosmetyków, ale bardzo często kupuję tam płatki kosmetyczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płatki kosmetyczne z Rossmana albo Lidla to u mnie podstawa :)

      Usuń
  4. Ja raz zaopatrzyłam się w puder mineralny Suhada... DRAMAT!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja z Lidla miałam peelingi Suhada i lakiery do frencha. Peelingi były bardzo fajne, a lakiery mimo ładnych paru lat nadal są w niezłym stanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja Mama też używała tych lakierów, ja jakoś nie mogłam się przekonać.
      Szczególnie, że french mi się baaaardzo podoba u kogoś, ale sama nie potrafię sobie go ładnie zrobić :(

      Usuń
    2. P.S. A te peelingi są dostępne na co dzień, czy też w tych tygodniach tematycznych?

      Usuń
  6. mam kokosowe masło do ciała, pachnie a raczej śmierdzi zepsutymi grzybami... jak chcę użyć to nie wącham, za to świetnie się rozprowadza, odpowiednia konsystencja, oraz fajnie nawilża. Dla mnie duże znaczenie ma zapach, wiec mówię temu produktowi NIE. Inne z tej serii mam nadzieje, że pachną lepiej.Na pewno skusze się na jakiś produkt:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oja, to nie za fajnie z tym zapachem. Kokos powinien pachnieć kokosem :)))))) Kupię na pewno jakieś masełko i zdam relację :)

      Usuń
  7. Jeszcze nie miałam tych kosmetyków, ale są w bardzo dobrych cenach:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cien to niemiecka firma, uzywalam ich zelu pod prysznic, chusteczek do demakiajzu i bylam zadowolona. Uzywalam tez masla do ciala i bylo super :) w bardzo praktycznym pojemniczku/sloiczku :)

    wg mnei warto powachac i wtedy kupic ;D to nieduze pieniadze a nuz bedzie cos fajnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Brzmi super! Dzięki za informacje:D
    M.

    OdpowiedzUsuń
  10. oj cos sie kupi :)
    portfel schudnie ;/:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kosmetyków z Lidla nigdy nie używałam, ale może czas spróbować?:-)

    OdpowiedzUsuń