TAG: Dbam o swoje zdrowie!

/
3 Comments

Hej Dziewczyny!

Trochę mniej mnie teraz będzie. Spakowałam już walizkę do szpitala (spokojnie, to malutka walizeczka J ), brakuje mi jeszcze kilku rzeczy i powoli je kompletuję… Stąd brak czasu na pisanie notek czy kręcenie kosmetyków. Choć oczywiście, jeśli tylko wygospodaruję chwilkę, od razu mam zamiar zrobić balsam do ciała z peptydami brązującymi J Przepis standardowo znajdzie się na blogu.

Wracając do meritum.
Zostałam otagowana przez Madie. Bardzo dziękuję J
Nazwa taga to „Dbam o swoje zdrowie”, co – obawiam się – zupełnie mnie nie dotyczy J
No to jedziemy.

Zasady:
1. Wskazujemy osobę, która nas otagowała.
2. Zamieszczamy banner i odpowiedzi na pytania
3. Tagujemy kolejne 5 osób :)


1. Czy prowadzisz zdrowy tryb życia?
Raczej nie J Choć po porodzie planuję to zmienić. Na pewno zapiszę się na basen i przejdę na dietę.
2. Ile godzin dziennie śpisz i czy pozwala Ci to na wyspanie się?
Ciężko stwierdzić. Teraz staram się wysypiać, bo wiem, że gdy Mały pojawi się na świecie, wyspanie się długo nie będzie mi dane J Śpię zazwyczaj 7-8h i czasem drzemię w ciągu dnia.
3. Czy uważasz, że zdrowo się odżywiasz?
Nie J
4. Czy jadasz śniadania?
Tak, bez śniadania ani rusz.
5. Czy spędzasz dużo czasu na świeżym powietrzu?
Różnie to bywa.
6. Czy uprawiasz jakieś ćwiczenia fizyczne?
Aktualnie nie. Jako nastolatka byłam bardzo aktywna. Uprawiałam siatkówkę i koszykówkę, nadal uwielbiam wysiłek fizyczny, jednak kontuzja kolana uniemożliwia mi uprawianie sportu tak, jakbym chciała.
7. Czy starasz się poszerzać swoją wiedzę na temat zdrowia oraz zdrowego stylu życia?
Czy ja wiem… Interesują mnie te tematy, sporo czytam, ale nie mam na tym punkcie fisia.
8. Czy wykonujesz regularnie badania profilaktyczne?
Przed ciążą – nie.
9. Twój najbardziej niezdrowy nawyk?
Przed ciążą – palenie papierosów. Teraz zostało jedzenie w nocy.
10. Czy po tym "rachunku sumienia" postanowiłaś coś zmienić w kwestii dbania o swoje zdrowie? :)
Nie JJJ

Pozwolicie, że nie będę tagować żadnej konkretnej osoby, zapraszam do zabawy każdą z Was J





You may also like

3 komentarze:

  1. wniosek? ciąża uratowała Ci życie :D a tak bardziej serio - w Polsce profilaktyka to ciągle rzadkość, głównie przez nieświadomość i brak zaufania (sympatii) do NFZ-u. W przypadku kobiet do gry powinni wejść panowie, a w przypadku panów - kobiety. Innymi słowy, każdy powinien swojego bliskiego zaciągnąć do lekarza i najlepiej w prezencie kupić jakiś pakiet/wizytę prywatną.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeżeli nie masz nic przeciwko, chętnie odpowiem na ten TAG :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że nie mam nic przeciwko :)
      Chętnie przeczytam Twoje odpowiedzi :)

      Usuń