TAG 11 Questions - podejście drugie :)

/
4 Comments

Hej Dziewczęta!

Dziś kolejna porcja odpowiedzi na Tag 11 pytań. Odpowiadałam już na niego TU.
Zasady jak niżej:

Zasady:
1. Każda oznaczona osoba musi odpowiedzieć na 11 pytań przyznanych im przez ich "Tagger" i odpowiedzieć
na nie na swoim blogu.
2. Następnie wybierasz 11 nowych osób do tagu i połącz je w swoim poście
( tak jak na blogu (EyeGraffiti)
3. Utwórz 11 nowych pytań dla osób oznaczonych w TAGu i napisz je w swoim TAGowym poście
4. Wymień w swoim poście osoby które otagowałaś !!!
5. Nie oznaczaj ponownie osób, które już są oznakowane.

Zostałam otagowana przez Nimvę z Babskiej Torebki oraz przez Siempre la Belleza. Zapraszam do odwiedzenia ich świetnych blogów :)

A teraz czas odpowiedzieć na pytania :)
Od Nimvy:

1. Wolisz srebrną czy złotą biżuterię?
Kiedyś wolałam srebrną, złota kojarzyła mi się z bazarem. Szczególnie, że wzory tejże były nieciekawe. Teraz przychylam się raczej ku złocie.
2. Co było Twoim pierwszym kosmetykiem?
Ciężko powiedzieć :) Jeśli takim kupionym świadomie, za kieszonkowe, to chyba podkład.
3. Co jeszcze uwielbiasz robić - oprócz  prowadzenia bloga ;) ?
Oraju. Czego ja nie uwielbiam robić! Mam mnóstwo zainteresowań. Uwielbiam gotować, słuchać muzyki, oglądać filmy, czytać, handmade'ować, spotykać się z przyjaciółmi.
4.  Co sądzisz o tatuażach?
Zależy jakich. Lubię tatuaże, gdy są oryginalne. Nie podobają mi się wszelkie motylki na krzyżu, delfinki na łopatce, tribale na bicepsie, chińskie znaczki na nadgarstku etc.
5. Ładniejsze są włosy długie czy krótkie?
To zależy w czym komu ładnie :)
6. Czy czytasz książki?
Czytam :)
7. Co chciałabyś zwiedzić najbardziej w życiu?
Moje marzenie to Toskania i Japonia. Ta pierwsza bardziej w zasięgu.
8. Wolałabyś żyć w wielkim mieście, czy w domku na wsi?
Jestem zwierzęciem stadnym. Jeśli mieszkanie w domku, na wsi, wiązałoby się z odosobnieniem, to jednak wybieram miasto.
9. Wolisz spodnie czy sukienki?
Kiedyś spodnie, teraz zdecydowanie sukienki.
10. Ubrań jakiego koloru absolutnie nie założysz?
Hymmm, nie wiem czy jest taki kolor :D Jeśli już, to pewnie jakiś seledynek ;)
11. Jaki kosmetyk jest podstawą Twojego codziennego makijażu?
Tusz do rzęs.

I od Siempre la Belleza:

1. Kosmetyk, którego używasz od bardzo dawna i nie wyobrażasz sobie życia bez niego
Aż tak nie przywiązuję się do kosmetyków, lubię eksperymentować, więc nie ma takiego produktu, który kupowałabym systematycznie.
2. Kosmetyk, który uwielbiałaś ale został wycofany :(
Zdecydowanie podkład Astor Mineral Match. Jak się dowiedziałam, że już go nie kupię, byłam przez tydzień w żałobie ;)
3. Dostajesz nagle 100.000 złotych, co robisz?
Wydaję oczywiście :D Nie jestem w stanie zaoszczędzić nawet 10 PLN. Podejrzewam, że w pierwszej kolejności obkupiłabym rodzinę i przyjaciół, później zrobiłabym dobrze sobie :)
4. Oglądasz jakieś seriale? Jeśli tak to podaj ulubione :)
Za dużo by wymieniać ;) Bardzo lubię produkcje HBO. Ostatnio z zapartym tchem śledzę Grę o tron. Wcześniej byłam zachwycona Rzymem, Rodziną Soprano, The Wire. Poza tym jestem od lat wierną fanką Dextera. Byłam też fanatyczką (autentico! :-) ) Supernatural, ale co za dużo, to niezdrowo. Pierwsze pięć serii zmiatało z powierzchni (cudowne, przecudowne nawiązania do klasyki kina i muzyki lat 60 i 70, to to, co tygryski lubią najbardziej), kolejne dwie nakręcone na siłę. Cały urok prysł. Oglądam też ogromnie dużo seriali brytyjskich. Zachwycił mnie Luther, Call the midwife, Downton Abbey… Z ostatnio ukończonych, które uważam za naprawdę rewelacyjne: Hell on wheels, The killing i prześmieszne Modern family. Na koniec oczywiście Southpark, Simpsonowie i Futurama :)
5. Najpiękniej pachnący kosmetyk jaki znasz (wyłączając perfumy!)
Bardzo trudne pytanie… Jeśli taki kupny, a nie samorobiony, to zdecydowanie mleczna maska do włosów, o której pisałam TU.
6. Zdarza Ci się wyrzucać kosmetyczne niewypały czy cierpliwie zużywasz do końca?
Raczej wyrzucam.
7. Jeden produkt, który bez wahania poleciłabyś przyjaciółce
Maska mleczna do włosów :D
8. Kosmetyk, który musi Ci towarzyszyć w bardzo ważnym dniu życia (np. ślub)
Dezodorant!
9. Zabiegi pielęgnacyjne (manicure, pedicure, peelingi, maski itd.) u kosmetyczki czy w domu?
To zależy :) Czasem przyjemnie, gdy profesjonalista się nami zajmuje :) A czasem z przyjemnością paraduję po mieszkaniu w samych gatkach, z roztrzepanymi włosami i zieloną mazią na twarzy :)
10. Zwracasz uwagę na składy kosmetyków czy tylko obietnice producenta?
Zazwyczaj w ogóle nie zwracam uwagi na obietnice producenta.
11. Lubisz siebie? :-)
Czasem tak, czasem nie :) Skłaniam się jednak ku lubieniu :)

Każdy, kto ma ochotę odpowiedzieć na pytania do taga, odsyłam TU. Na samym dole znajdziecie pytania, które wymyśliłam :)




You may also like

4 komentarze:

  1. ja za tatuażami nie przepadam, nie robią na mnie wrażenia. sama sobie nigdy nie zrobię. :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kosmetyczne niewypały raczej zużywam i tak do końca mam już taki nawyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Również bardzo lubię produkcje HBO, chyba to jedyne seriale, które z wielką przyjemnością oglądam.

    OdpowiedzUsuń