Szok i niedowierzanie, czyli wizyta listonosza :)

/
34 Comments

Dopiero ranek, a ja już mam wspaniały dzień! :)
Nie uwierzycie, jaka spotkała mnie niespodzianka :)

Listonosz w moim bloku roznosi pocztę około 13. Jakież było moje zdziwienie, gdy wracając ze sklepu o 9:30, zobaczyłam go wrzucającego listy do mojej skrzynki :) Otwieram, a tam najnowszy numer „Mamo to ja”, o który dopiero co pytałam w kiosku (myślałam, że zapomnieli o mojej prenumeracie). Listonosz mnie bardzo dobrze kojarzy, bo prawie codziennie jest u mnie z jakąś przesyłką (uroki siedzenia na zwolnieniu i nieograniczonego dostępu do sklepów internetowych ;) ), od razu poinformował, że ma dla mnie jeszcze jakieś paczuchy :) Byłam mocno zaskoczona, bo nie spodziewałam się niczego więcej. A tu dostaję dwa listy :)))))) Jeden jest przesyłką reklamową (okazuje się, że to próbki produktów Johnsons&Johnsons, które zamówiłam TU) a druga paczuszka od… Cammie, której wysłałam jakiś czas temu drobne upominki dla przyszłej Mamy :)

Otwieram przesyłkę, a tam prześliczne pudełeczko i cudowna karteczka (której treści nie zdradzę J moja! J ). To co w pudełeczku… SZOK! Zatkało mnie! Zresztą same zobaczcie (zazdrość wskazana)! J





Wyjmując poszczególne produkty, byłam coraz bardziej wzruszona! Czego tam nie ma! Lakiery: OPI (CO ZA KOLOR!!!!!! AAAAA!!!! Zaraz zabieram się za malowanie! J), e.l.f., Sephora, my Secret, mineralna kolorówka (na pewno zamieszczę jakieś recenzje, teraz jestem w amoku sprawdzania „a co to!” :D), próbki John Masters Organics, Missha, Estee Lauder… Chyba z tego podniecenia zaraz urodzę :D





Kochana Cammie! 
DZIĘKUJĘ CI BAAAAAAAAAAARDZO!




You may also like

34 komentarze:

  1. Pokaż koniecznie ja wygląda na paznokciach lakier elf

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie wczoraj pomalowałam i ELFem i OPI :) Niebawem pokażę :)

      Usuń
  2. piękny kolor OPI! jak pięknie zapakowane! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. JAKA MIŁA NIESPODZIANKA : )

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna paczuszka i jakie miłe zaskoczenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, naprawdę :) Zupełnie się nie spodziewałam :)

      Usuń
  5. Smyczku, zaciskaj nóżki i nie strasz przedwczesnym porodem! :DDD

    Cieszę się, że zawartość przesyłki ci się spodobała, liczyłam na to, że się ucieszysz. Buzi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, jeszcze raz pięknie dziękuję :) Naprawdę cudowna surpryza! :)

      Usuń
  6. Bardzo miłą niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo śliczne opakowanie ;) a zawartość cudowna ;) Piękny kolor lakieru z OPI oraz sephory ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. O mamuniu :) sliczna paczka, starannie zrobiona! a w srodku, achhh. mnie tez mozecie cos wyslac dobre kobiety :D haha ja kooocham paczki! czekam teraz na jedna z koreii i jedna z nowego jorku i sie doczekac nie moge. uwielbiam paczki <3 (szkoda, ze pieniadze na drzewach nie rosna)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też żałuję :D Choć nie szkodzi mi to zupełnie w oddawaniu się mojemu zakupowemu nałogowi i obgryzaniu paznokci pod koniec miesiąca :D

      Usuń
  9. Bardzo miła niespodzianka, świetna paczka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O kurczę, fajna ta paczucha:-D

    OdpowiedzUsuń
  11. ależ miły gest, świetna paczka :))
    ciekawie piszesz, dodaję do obserwowanych i będę często zaglądać. pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i witam w moich skromnych progach :)

      Usuń
  12. Przewspaniały i sympatyczny prezent zdecydowanie jest się z czego Cieszyć ;)

    OdpowiedzUsuń