Smykowy brzuch :)

/
35 Comments

Dziewczynki!

Dziś odrobinę prywaty :)
Yasinisi dopominała się o ciążowy brzuszek, przedstawiam Wam zatem Smyka w pełnej krasie. 

Tu z moim Adamem :)

A tu z siostrą cioteczną - Kariną :)

I na koniec ja i mój biust ;)))))))


Zdjęcia robiliśmy na komunii mojej Chrześnicy w pięknej Willi Zagórze w podwarszawskim Okuniewie. Tak nam się tam spodobało, że na pewno jeszcze niejeden raz nasza noga tam postanie :)

Jak widzicie, brzuchol mam gigantyczny ;) Wszyscy zgodnie twierdzili, że będą bliźniaki ;) A to tylko mój Malutki Synuś tak wyrósł w brzuchu Mamusi ;)




You may also like

35 komentarzy:

  1. Przepięknie wyglądasz ;) śliczny brzuszek :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz przepięknie:)Aż szczęściem od Ciebie bije:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, jestem faktycznie przeszczęśliwa! :) Dziękuję :*

      Usuń
  3. Pięknie wyglądasz!!! :-) Widać na odległość ile szczęścia daje Ci ta mała Kruszynka :-) A tak między nami - masz fantastyczną fryzurę i kolor włosów!! Chciałabym kiedyś tak skrócić włosy, ale niestety straszny ze mnie tchórz :-) Farbować też się boję, chociaż miałam już wszystkie kolory :-) Ale tak to już chyba jest jak się wyhoduje stuprocentowe naturalne włosy na głowie :-) Całuję!

    OdpowiedzUsuń
  4. @bloGosiu (muszę odpowiedzieć tu, bo szablon mi uniemożliwia odpowiedź bezpośrednią, jakieś kwadraciki się wyświetlają :( ) - nie taka mała ta kruszynka ;) Ze 3 kilo już waży pewnie. Lekarz powiedział, że prawdopodobnie urodzę takiego oksymoronicznego małego kolosa ;) Powyżej 4 kg prawdopodobnie ;) A co do fryzury - bardzo dziękuję za miłe słowa :) Właściwie od zawsze noszę krótkie włosy. Miałam mały epizod z długimi parę lat temu, ale nie chciały utrzymać kształtu po ułożeniu, były za ciężkie i wyglądałam, jakby mi pies fryzurę przylizał ;) A kolor dzięki blogosferze. Nie pamiętam już u kogo, ale przyuważyłam właśnie na blogu i poleciałam kupić farbę, której nigdy wcześniej bym nie kupiła (Syoss - bardzo nie lubię tych kosmetyków). Zafarbowałam sobie sama, przed lustrem :D I jestem zadowolona z rezultatu. A w ogóle jeśli chodzi o farbowanie, to robię to niezwykle rzadko. Mam swój naturalny kolor dosyć ciekawy, acz ostatnio zaczęły pojawiać się siwe włosy w zatrważającej ilości i trzeba się z farbowanie pogodzić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciąża ci służy :) pieknie wyglądasz :)) Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie duży brzusio :) Pięknie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Duży, duży :)
      A ja też do najmniejszych nie należę :)))))

      Usuń
  7. Ja tu nowa jestem, wiec nie wiedzialam, ze jestes w ciazy. Moje gratulacje to po pierwsze. A po drugie: o matko :D Jaki masz duzy brzuszek! Cudny! Slicznie wygladasz, promiennie i ciazowo :)
    Moge spytac na kiedy masz termin?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, jestem na tzw. wylocie ;)
      Termin na 12.06, ale z uwagi na fakt, że Mały jest tak naprawdę Duży ;), prawdopodobnie urodzę na samym początku czerwca :)

      Usuń
    2. Mam nadzieje, ze porod bedzie latwy, szybki i przyjemny :> Ja mysle, ze jak Maly w Tobie jeszcze posiedzi to bedzie wielki :) i tak juz masz duzy brzuszek.
      Ile ma, ponad 4kg?

      Buzka ;)

      Usuń
  8. zdjęcia są super, ślicznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  9. no, no :) ładnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  10. Uroczo wygladasz,brzuszek spory:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Och jaki śliczny okrąglusi brzucholek :)
    Wspaniale wspomina mi się mojego Szkrabka jak jeszcze mieszkał w moim brzusiu. A teraz śpi obok i za tydzień skończy 3 miesiące. Jak ten czas leci :)
    Życzę łatwego rozwiązania =)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. przepięknie wyglądasz! ciąża Ci służy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudownie wyglądasz :D
    Szczęśliwa młoda mama.. Super.
    Aż miło się takie zdjęcia ogląda.

    Ps. To kiedy termin, bo umknęła mi ta informacja?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już doczytałam.. ;)
      To trzymam kciuki za szybki i jak najlżejszy poród,
      no i oczywiście za zdrówko Was obojga :*

      Usuń
  14. Gratulacje
    Brzuch naprawdę duży
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ale promieniejesz :) śliczyny brzusio :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ooo jaki duży. :) szybkiego, małobolesnego porodu (bo bezboleśnie się chyba nie da. :P).

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam kobiety z brzuszkami :D
    widać że synek będzie zdrowy i silny :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny brzuszek, wielgaśny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny brzuszek :)) Bardzo promiennie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  20. aaaaa gratulacje! Wyglądasz bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  21. strasznie Ci zazdroszczę, Smyku ; )
    do twarzy Ci w ciąży!

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczny, duży brzuszek?:) Ile maleństwo już waży?:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziewczyny, bardzo Wam dziękuję za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Smyczku, miło cię zobaczyć! Rzeczywiście brzusio robi wrażenie :DDD

    OdpowiedzUsuń