Rozdanie Surowcowe

/
13 Comments

Dziewczyny!

Zgodnie z obietnicą, chciałabym Was zaprosić do wzięcia udziału w Rozdaniu Surowcowym na moim blogu. Fundatorem nagród jest w głównej mierze sklep Zdrowe Kosmetyki GOREMI, choć i ja dorzucę swoje „trzy grosze”.




Poniżej produkty, które możecie wygrać:




Od GOREMI:
Masło Kakaowe
Wosk Pszczeli Żółty
Masło Karite
Wyciąg z Zielonej Herbaty
D-Panthenol
Olej Kokosowy

Od Smyka:
Olej Canola
Olej Palmowy z Nasion
Pręcik z łopatką i haczykiem
Łyżeczki miarkowe (brak na zdjęciu)
Dwie papilotki wolnostojące do masełka do ciała
Słoiczek 6,5 ml do balsamu do ust


Do zgarnięcia są dwa, identyczne zestawy.
Poza tym dodatkowa nagroda - niespodzianka tylko dla obserwatorek na FB!

Jakie są zasady:

Czas trwania:  11.05.2012 - 10.06.2012 do godziny 23:59.
Wyniki ogłoszę w ciągu kilku dni od zakończenia rozdania, nagroda zostanie wylosowana. Muszę Was jeszcze ostrzec, że mam termin porodu na 12.06, więc jeśli zdarzyło by się, że urodzę wcześniej, wyniki mogą – z wiadomych względów – pojawić się trochę później ;)
Jeśli chcecie wziąć udział w rozdaniu, musicie być pełnoletnie lub posiadać zgodę opiekuna.
Nagrodę wysyłam na terenie Europy.

Warunkiem koniecznym wzięcia udziału jest publiczne obserwowanie mojego bloga (+ 1 los).

Jeśli chcecie zwiększyć swoją szansę na wygranie, możecie poczynić następujące kroki:

Zamieścicie na swoim blogu post o rozdaniu (+1 los)
Polubicie moją stronę na FB (+2 losy)
Zamieścicie na sidebarze informację o rozdaniu (+ 3 losy)
Dodacie mój blog do swojego blogrolla (+ 2 losy)

W sumie można zdobyć 9 losów.

Dodatkowe dwa (+2) losy otrzymają moje top spamerki, czyli:



Dla ułatwienia, poniżej formularz zgłoszeniowy:








Zapraszam do zabawy! J




You may also like

13 komentarzy:

  1. życzę powodzenia wszystkim dziewczynom. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne rozdanie :) Inspirujące!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super rozdanie! Z chęcią bym coś ukręciła ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę powodzenia wszystkim :) Bo ja sama miałabym problem ukręceniem jakiegoś kosmetyku ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. oj skusiłam się:) szanse są małe. ale zawsze jakieś:) żeby wygrać trzeba grac:):)

    OdpowiedzUsuń
  6. powodzenia wszystkim bo ja już limit szczęścia wyczerpałam na Twoim blogu nie będę drażnić ludzi :D buziolek ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się, że tu trafiłam - ciekawy blog dla mnie, fanki naturalnej pielęgnacji :-)
    I o nowych sklepach się dowiedziałam!

    Będę odwiedzać :-)
    A sobie życzę powodzenia w rozdaniu, a co! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny pomysł!! biorę udział:)

    OdpowiedzUsuń
  9. zgłoszenie wysłane, teraz trzeba czekać na wyniki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. o mały włos nie przegapiłam. przypominajki to coś dla mnie. poszło. Oby dopisało mi szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie pamiętam czy już się zgłaszałam...no cóż, chyba zaryzykuję.

    OdpowiedzUsuń