Recenzja - Inglot Nail Enamel Kolarowy Róż (360) + TAGowisko :)

/
19 Comments

Moje Drogie!

Trochę odejdę od tematu naturalnych kosmetyków (nie tylko domową manufakturą człowiek żyje ;-) ). Dlatego dziś krótka recenzja lakieru do paznokci Inglot Nail Enamel w kolorze Kolarowy Róż (360).

Muszę przyznać, że po lakiery Inglot sięgam rzadko. Wielokrotnie się na nich nacięłam i jakoś nie kwapiłam się do ponownego zakupu. Trzeba jednak przyznać, że mają niesamowitą gamę kolorystyczną. Recenzowany produkt dostałam w prezencie od Przyjaciółki.




Jeśli chodzi o samo użytkowanie – lakier dobrze się rozprowadza, choć dla mnie pędzelek jest troszkę za wąski. Krycie – średnie. Lakier okrutnie smuży, co moim zdaniem, za taką cenę, jest niedopuszczalne. Żeby uzyskać w miarę ładne krycie, trzeba zmalować co najmniej trzy warstwy (i tyleż mam na paznokciach). W kwestii trwałości mogę już dziś się wypowiedzieć – masakra. Po około 4 h od pomalowania, na palcu wskazującym lewej ręki, odkleił mi się (autentycznie) płat lakieru. Pomalowałam zatem raz jeszcze i użyłam topu Orly. Zobaczymy, czy to coś da.

Reasumując – moja opinia na temat lakierów Inglot się nie zmienia. Uważam, że to „przerost formy nad treścią”. Znacznie lepiej sprawdzają się u mnie lakiery Essence, dużo tańsze przecież. Nie wspominając o produktach Zebra czy Miss Selene, których kolorystyka jest zatrważająca.

Lakierom Inglot mówię stanowcze nie!


A teraz trochę TAGowania :)
Na pierwszy ogień kolejna porcja odpowiedzi na pytania w 11 Questions TAG. Zostałam otagowana przez bukę123, na której blog serdecznie zapraszam.



Standardowo trochę zasad (które ja ponownie nagnę - nie będę nikogo tagować, jeśli macie ochotę, zapraszam do odpowiedzi na moje pytania, które widnieją TU)



1. Każda oznaczona osoba musi odpowiedzieć na 11 pytań przyznanych im przez ich "Tagger" i odpowiedzieć na nie na swoim blogu
2. Następnie wybierasz 11 nowych osób do tagu i połącz je w swoim poście
3. Utwórz 11 nowych pytań dla osób oznaczonych w TAGu i napisz je w swoim TAGowym poście 
4. Wymień w swoim poście osoby które otagowałaś !!! 
5. Nie oznaczaj ponownie osób, które już są oznakowane.

Pytania buki123:
1. O czym najczęściej zdarza ci się zapomnieć?
Hm. O liście zakupów :) To u mnie notoryczne – robię sobie taką listę, która w rezultacie i tak zostaje w domu :)
2. Jakbyś miała pojechać w podróż, to które miejsce byś wybrała?
Toskania lub Japonia.
3. Budzisz się, wstajesz, co najpierw robisz?
Myję zęby.
4. Ulubiony przysmak?
Kurczę, nie mam pojęcia :) Z takich „z górnej półki” – sushi.
5. Dostajesz do ręki 1000 zł co kupujesz?
Coś do domu.
6. Rzecz, bez której nie przeżyjesz?
Komputer :D
7. Coś co "wygrzebałaś" w lumpeksie i jesteś z tego bardzo zadowolona?
Oraju, czego ja nie wygrzebałam w lumpie :D Uwielbiam zakupy w SH, mam dużo ciuchów z takich sklepów, wszystkie bardzo lubię :) Ostatnio narzutka M&S jest moim numerem 1.
8. Trend wiosna/lato, który najbardziej do ciebie przemówił?
Marynarski, który utrzymuje się od zeszłego sezonu, a to mój ukochany styl <3
9. Ulubiony film/książka?
Nie mam ulubionego filmu. Mam ukochanego reżysera i jest nim David Cronenberg. Natomiast książka… Też ciężko powiedzieć. Ogromnie wrażenie zrobiła na mnie „Życie i czasy Michaela K.” Coetzeego, ostatnio „Droga” McCarthy’ego. Z mniej wymagających, uwielbiam pióro Neila Gaimana.
10. Kosmetyk, który pokochałaś :D o ile można darzyć rzecz aż takim uczuciem?
Ojej, będę nieoryginalna :D Już trzeci raz pojawi się w TAGU – jest to Mleczna maska do włosów :)
11. Jaki posiadasz nałóg?
Zakupy. Niestety. Jestem zakupoholiczką, wydam ostatnie grosze na coś, co mi wpadnie w oko, a później zżeram tynk ze ścian. Przed ciążą byłam okrutnym palaczem, ale rzuciłam w momencie, gdy dowiedziałam się, że będę miała dzidziusia.

I kolejny TAG, tym razem świeżutki :)

Zostałam otagowana przez yamelkę, za co pięknie dziękuję i zapraszam na Jej świetnego bloga :)

Zasady:
1. Napisz, kto Cię otagował i przedstaw zasady
2. Zamieść banner i odpowiedz na pytania
3. Otaguj kolejne 5 osób :)


Pytania:
1. Czy uważasz, że odżywiasz się zdrowo?
Zdecydowanie NIE! :)
2. Czy zwracasz uwagę na skład produktów spożywczych? Jeśli tak, to jakich składników unikasz?
Nigdy :) Życie jest za krótkie na takie pierdoły :)
3. Jesz dużo owoców i warzyw?
Tak.
4. Czy kiedykolwiek się odchudzałaś? Na jakiej diecie? Zamierzasz się odchudzać w przyszłości?
Odchudzałam się niejednokrotnie i zamierzam po odkarmieniu Małego przejść na dietę Dukana. Od zawsze jestem grubaską, jakoś szczególnie mi to nie przeszkadzało, ale pomyślałam sobie, że na starość trzeba się zacząć ogarniać, bo lepiej dla zdrowia, gdy schudnę.
5. Czy czujesz się dobrze w swoim ciele?
Nie zawsze.
6. Jaka jest twoja ulubiona potrawa?
Nie mam ulubionej potrawy. Raczej grupa produktów – nie wyobrażam sobie życia bez… sera białego :D Mogłabym nie jeść nic innego. Podobnie z kefirem. To moje dwa podstawowe produkty żywieniowe i jestem od nich uzależniona.
7. Czy lubisz gotować?
Kocham gotować! :)
8. Co chciałabyś wyeliminować z diety, a co do niej wprowadzić i dlaczego?
Chciałabym wyeliminować pieczywo, choć jadam przeważnie ciemne. Poza tym jadam zbyt tłusto, więc chciałabym jadać lżejsze posiłki.
9. Czego nie możesz przełknąć a co mogłabyś jeść cały czas?
Nie jestem w stanie zdzierżyć brukselki, a co mogłabym jeść cały czas? Ser biały! :D
10.Ile posiłków jesz dziennie?
Jadam zdecydowanie za rzadko i za dużo na jeden raz. Może dwa posiłki, trzy…
11.Wypijasz odpowiednią ilość wody? ( min. 8 szklanek dziennie) ?
Tak. Piję bardzo dużo.
Na dokładkę możecie polecić jakiś zdrowy prosty przepis, przekąskę czy coś w tym stylu :)
Niestety, nie znam :D Hłehłe ;)

TAGUJĘ:

moją ulubienicę, bloGosię
niezwykle inspirującą - Lili Naturalną
uroczą, przyszłą Mamę - Cammie
serialową siostrę :D Siemprę la Belleza
oraz pazurkową Yasinisi







You may also like

19 komentarzy:

  1. śliczny kolor !! szkoda że takiej jakości ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Smyku, dziękuję za TAG, bardzo mi się spodobał, na pewno odpowiem :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety nie przepadam za lakierami Inglota kiedyś myslałam, że tak musi być teraz wiem, czego mam wymagać

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja Ci zazdroszczę, że umiesz odnaleźć się w SH. Ja co tam wchodzę, to wychodzę z pustymi rękoma. Zdecydowanie nie jestem szperaczem:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze lakieru z Inglota, bo nie słyszałam nic dobrego o nich :) Ja lubię bardzo lakiery z Rimmela, Essence, no i również te tanie: Miss Selene i Safari :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam!
    Miło mi przeczytać, że ktoś ma takie samo zdanie o lakierach Inglota jak ja! Jesteś pierwszą osobą! Cała reszta, osób które się wypowiadały na ich temat, a które znam, zawsze się zachwycają tymi lakierami.
    A u mnie po 3-5h po prostu są odpryski =/

    A przy okazji chciałam powiedzieć, że Twój blog mi się podoba i zamierzam zaglądać tutaj częściej.

    OdpowiedzUsuń
  7. lakiery Zebra? Masz na myśli Safari z 'zebrową' zakrętką? Ja je lubię [w sensie Safari], a lakiery z essence są dla mnie najlepszy, w ogóle Essence mimo iż tani to jednak jest moją ulubioną firmą kosmetyczną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D:D:D O jezu :D Tak, Safari :D Sorka :)

      Usuń
    2. Ale kojarzenie miałam dobre :D

      Usuń
  8. Ojej,lakier nie zachęca,tylko 4 h?

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny kolorek i super tagi;)






    zapraszam do mnie;*
    +obserwuję, może i Ty masz ochotę dołączyć do grona moich obserwatorów;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie Inglot tez taki sobie i zgadzam sie: przerost formy nad trescia.
    Co do jedzeniowego tagu: nabial jest niezdrowy, jak nie gorszy niz chleb...

    OdpowiedzUsuń
  11. nigdy nie miałam lakieru inglota, ale cienie mają boskie. korektor też mi dobrze służy

    OdpowiedzUsuń
  12. Też nie uważam by lakiery z Inglota zachwycały jakością. Szkoda na nie kasy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolor lakieru jest cudowny! A ja sama z Inglota miałam tylko odżywkę do paznokci. I było to bardzo, bardzo dawno temu. Żadnego lakieru jeszcze sobie nie kupiłam - wręcz szok! :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. kolorek lakieu ładny :)
    Ja też lubie Japonie, ich kuchnie, kulture i obyczaje ;)

    OdpowiedzUsuń