Prawie jak Lush Buffy - zdjęcie i niespodzianka :)

/
81 Comments

Oto i gotowa kosteczka peelingująca :)


Jest ciemniejsza niż oryginalny Lush Buffy z uwagi na skład – u mnie dodatek mielonej kawy :) Nie wiem jak działa oryginał, swojej jeszcze nie używałam, ale planuję uczynić to podczas dzisiejszego prysznica :) W niedalekiej przyszłości dam znać, jak się sprawdza.

Ponieważ zrobiłam tych kosteczek sztuk trzy, chętnie podzielę się jedną :) Czy któraś z Was jest zainteresowana? :)



Jeśli tak, zgłaszajcie się pod tym postem. 
Macie czas do 10.06 do 23:59 :)





You may also like

81 komentarzy:

  1. ja chcę, ja chcę :) Wygląda pyyyysznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się!!!
    Wyglądają przecudnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chcę :) wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja również się zgłaszam, wygląda bosko!

    OdpowiedzUsuń
  5. zgłaszam się i ja, ciekawa jestem jak działa a wygląda jak ciasteczko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. chętnie wypróbuję jeśli się uda ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mniami :D Ja tez chetnie przygarnę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. chętnie przygarnę taką kosteczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. też bym chętnie ją przygarnęła:)

    OdpowiedzUsuń
  10. oj chetnie bym chciala bo wyglada super;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też się zgłaszam! Właśnie przy okazji poprzedniego postu sobie kombinowałam, że też muszę coś takiego uważyć XD

    OdpowiedzUsuń
  12. wygląda jak ciasteczko :) bardzo chcę!

    OdpowiedzUsuń
  13. przepyszna! też chętnie przygarnę!

    OdpowiedzUsuń
  14. na pierwszy rzut oka pomyślałam, że to czekolada! :D wygląd ma świetny, aż ślinka cieknie haha :D
    chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jaaaaa ;) bardzo chętnie wypróbuję :*

    OdpowiedzUsuń
  16. zgłaszam się! z ogromną chęcią wypróbuję kostkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. O jeju jaki cudak! ja też chcę!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. ja też jestem chętna, bardzo mnie zaciekawila ta kosteczka

    OdpowiedzUsuń
  19. To wygląda jak smaczne ciasteczko :)

    OdpowiedzUsuń
  20. no ba - może mi się poszczęści ;) a jak nie to sobie zrobię, o!

    OdpowiedzUsuń
  21. ja też! ja też! ja też! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. zgłaszam się, zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Chcę !! Bardzo chcę! Zgłaszam się :))

    OdpowiedzUsuń
  24. zgłaszam się z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  25. oczywiście, że jestem chętna! wygląda apetycznie :P

    OdpowiedzUsuń
  26. talenty to Ty dziewczyno masz ;)
    chętnie wypróbuje ich efekty

    OdpowiedzUsuń
  27. chętnie przetestuję taką ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgłaszam się :) Bardzo chętnie sprawdzę jak działa :)

    OdpowiedzUsuń
  29. smykusiu Ty zdolniacha jesteś ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ojej! Prawie jak oryginał:)
    Chętnie wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Kostka wygląda calkiem nieźle. Chętnie bym się zgłosiła, ale ostatnio dostałam od Ciebie czekoladowe ciasteczka.

    OdpowiedzUsuń
  32. Te wszystkie kosteczki takie apetyczne takie robią, jak cukierki prawie :)) mniam :) margaret1992.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. no pewnie, że jestem zainteresowana.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja bardzo chętnie przygarnę :D

    OdpowiedzUsuń
  35. zgłaszam się! super się zapowiada ta kosteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  36. O chętnie przetestuję:P Wygląda bardzo ciekawie;)))

    OdpowiedzUsuń
  37. Zdolna Ty:) Ja się zgłaszam:)Chętnie ją przygarnę:P:))

    OdpowiedzUsuń
  38. Chętnie przygarnę tę kosteczkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Chcę chcę! Wygląda aż apetycznie ;D

    OdpowiedzUsuń
  40. zgłaszam się!!!:] Jesteś niesamowita

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja bym bardzo chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Zgłaszam się! Uwielbiam masełka Lusha i bardzo mnie ciekawi!:)

    OdpowiedzUsuń
  43. ależ to smakowicie wygląda:) kcem więc się zgłaszam!:)

    OdpowiedzUsuń
  44. zgłaszam się!! mam ochotę na tą kosteczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ślicznie się prezentuje, smakowicie i profesjonalnie :) Wszystkie z nas zainteresowane taką kostką :)

    OdpowiedzUsuń
  46. zgłaszam się ;)
    chętnie przygarnę kostkę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. z wielką chęcią bym się po peelingowała tą kosteczką może się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  48. I ja też się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Zgłaszam się:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  50. Mam oryginalną Buffy i bardzo ją lubię.. Ciekawa jestem twojej wersji :)

    OdpowiedzUsuń
  51. swietny produkt! chetnie wyprobuje jezeli bede miala zaszczyt wygrac :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo chętnie adoptuję ową kosteczkę c: ♥

    OdpowiedzUsuń
  53. Również chętnie przetestuję takie smakołyki :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Chętnie spróbuję - zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Zgłaszam się :)) Wygląda pysznie!

    OdpowiedzUsuń
  56. wygląda jak czekolada :) chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Chętnie poddam się temu eksperymentowi i przetestuję kostkę na sobie;)

    piaskoryba@gmail.com

    OdpowiedzUsuń