Kolejny haul! :)

/
17 Comments

Mojego uzależnienia zakupowego ciąg dalszy J
We wczorajszym amoku w moje łapki trafiły:
W Lidlu




Czekoladowe masło do ciała (głównie ze względu na świetne opakowanie, które planuję wykorzystać w domowej produkcji ;))
Scrub do stóp
Płatki kosmetyczne

W Rossmanie

Wychwalana gąbka Konjac. Poużywam i też zrecenzuję, a co! J

Plus przesyłki jn.:

Z Beauty Ever



Mleczan sodu (+ gratisowy mleczan sodu…)

Ceny, jak zapewne same zauważyłyście, są bardzo konkurencyjne. Prawdopodobnie jest to spowodowane krótkim terminem przydatności w przypadku większości surowców. Zobaczymy jak będzie z jakością. Warto też wspomnieć, że przesyłka dotarła do mnie w ekspresowym tempie, była bardzo dobrze zabezpieczona (styropianowe kuleczki).

Ze Zdrowych Kosmetyków GOREMI




W paczce były też produkty na konkurs, ale chyba potrzymam Was jeszcze w niepewności, sesesese <demoniczny śmiech> JJJ

Poza tym w GOREMI standardowo konkurencyjne ceny i rewelacyjne opakowanie – wszystkie szklane elementy zawinięte w gąbczasty materiał, słoiczki w folię, na wierzch wypełnienie: poduszeczki foliowe. Nic nie ma prawa się wylać, stłuc, wysypać.


I na koniec:


 <3 <3 <3

A teraz wracam do przygotowywania konkursu dla Was J






You may also like

17 komentarzy:

  1. swietne zakupy :)
    obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. porządna porcja zakupów :) ja zrobiłam sobie w maju odwyk kosmetyczny i z zazdrością patrzę na te wszystkie blogowe haule ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wygląda to masełko. Kusi bardzo. Ciekawi mnie tylko skład? mogłabyś wrzucić bo nigdzie nie mogę znaleźć? ślicznie prosi :*

    OdpowiedzUsuń
  4. o jakie tanie hydrolaty. ostatnio zauważyłam ze wszędzie gdzie dotycczas robiłam zakupy sporo podrożały. :( ciekawa jestem ich jakości. kiedyś pokusiłam się o tani hydrolat z kocanki w naturalis i dosłownie podrażniał mnie, piekła mnie po nim skóra. jakieś konserwanty straszne miał. :(

    OdpowiedzUsuń
  5. chętnie poczytam z czasem o jakości produktów z beauty ever :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Smyku, używam tej gąbki już od kilku tygodni, bardzo ją polubiłam! Myślę, że też będziesz zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja też już drugi dzień i jak na początek, to bardzo przyjemnie się nią mizia buzię :) Zobaczymy jakie będą rezultaty miziania :)

      Usuń
  7. mam zamiar te masełko kupić . ładnie pachnie ?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się bardzo podoba :) Wąchałam jeszcze kokos i melonowe chyba, nie podobały mi się. Były bardzo chemiczne, a ten pachnie po prostu czekoladą :) I ma genialną konsystencję!

      Usuń
    2. to dobrze :) myśle że się skuszę:) dziękuje za pomoc w wyborze:)

      Usuń
  8. A no i ja biedna jestem. Bo widzisz, wszystkie kobitki piszla o Lidlu. A u mnie w Lidlu, oczywiscie Cien jest, ale masel nie ma! A nic innego mnie na chwile obecna nie interesuja, bo wszystko mam (z wyjatkiem pieniedzy).

    Ja uzywam Konajaca, ale nei Rossmanowego tylko takiego z rozowa glinka :) z polski przywioze sobie walizke gabeczek :)

    super haul. a co bedziesz krecic z tego co dostalas z Goremi i innych sklepow? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno jakieś balsamy, poza tym zapomniałam wcześniej kupić aloesu do odżywki do włosów, teraz już mam, więc mogę się zabrać do robienia tutoriala :) Mogę też zdradzić, że wczoraj nakręciłam swój pierwszy filmik :D Nie wiem, co z tego będzie. Muszę obrobić i się zobaczy, czy to będzie jednorazowy wyskok :) A gdzie taką gąbkę z czerwoną glinką można kupić?

      Usuń
  9. muszę poszukać tego masełka bo z chęcią bym je wypróbowała :DDD

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale zakupy! :-) A jakie piękne konwalie! :-)

    OdpowiedzUsuń