Inspiracje!

/
17 Comments

Moje Drogie!

Chciałam się z Wami podzielić miejscami w sieci, które odwiedzam w poszukiwaniach inspiracji, zasięgam wiedzy, czy po prostu dla przyjemności.





Ilość receptur, porad, opisów surowców jest zatrważająca. Jest to blog należący do sklepu z półproduktami - www.fromnaturewithlove.com. Ja akurat nigdy nie kupowałam nic na tej stronie, głównie ze względu na dostępność większości produktów na naszym rynku, jak również na możliwość zorganizowania zamienników dla niektórych surowców.





Ponownie znajdziecie na niej mnóstwo ciekawych i prostych receptur na wykonanie domowych kosmetyków J 





Znajdziemy tu nie tylko pomysły na domową pielęgnację, ale również DIYe biżuterii, scrapbookingowe (niezwykle popularne w Stanach), przepisy kulinarne, porady dla domorosłych ogrodników, pań domu etc. Czyli mydło i powidło. Większość opatrzona zdjęciami, opisana w bardzo przejrzysty i klarowny sposób.

W naszej rodzimej blogosferze odwiedzam:




Uwielbiam jej śliczne zdjęcia i proste przepisy, nie tylko na kosmetyki! J

Nie mogło oczywiście zabraknąć bloga:




Myślę, że wszystkim miłośniczkom naturalnej pielęgnacji nie trzeba przedstawiać bloga Italiany J Jeśli jednak są takie, które jeszcze nie odwiedziły Jej strony – marsz nadrobić zaległości! J Znajdziecie tam garść porad i receptur. Istna encyklopedia.

Koniecznie trzeba zajrzeć również do:




Blog poświęcony jest głównie pielęgnacji włosów, jednak znajdziecie tu bardzo dużo pomocnych informacji w temacie domowych kosmetyków czy zakupu surowców. Ja uwielbiam półproduktowe posty, z których można naprawdę wiele wynieść. Dla początkujących, polecam w szczególności notkę.



Moje ostatnie odkrycie:




U Wiedźmy znajdziemy świetne receptury, głównie z wykorzystaniem ogólnodostępnych produktów. Jestem tą stroną zachwycona i zachęcam Was do jej odwiedzenia! J 



I na koniec trochę z innej beczki, czyli portale niekosmetyczne, które odwiedzam codziennie w ilościach niepoliczalnych ;)




Czyli kopalnia wiedzy filmowej J





Czyli jeszcze większa kopalnia wiedzy filmowej J




Czyli świetne zestawienia i bardzo ciekawe felietony.




Czyli o muzyce którą (zazwyczaj) lubię i cenię





Czyli (podobno) biblia hipsterów, do których ja się nie zaliczam. Można poczytać fajne recenzje fajnych płyt.

Oczywiście grany jest jeszcze FB, ale tego nie trzeba nikomu pokazywać ;)

A Wy macie jakieś strony, które szczerze uwielbiacie i systematycznie odwiedzacie? J











You may also like

17 komentarzy:

  1. a dla mnie Twój blog jest inspirujący :)

    Bardzo mi się podoba nagroda :) a gratis jest cudowny- ten balsam do ust rewelacja :) a biżuteria jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne te strony angielskie! Dzięki za podpowiedź! Aż ręce się palą, żeby coś wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie!
      Potrafię na tych stronach siedzieć godzinami i czytać :D

      Usuń
  3. Z blogow znam tylko Czarownicujaca :) ja nie moge az tyle inspiracji miec, bo nie bede robic nic innego, wiec Czarownicujaca i Twoj blog mi wystarcza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, czuję się wyróżniona :)

      Usuń
  4. Wow, to już wiem skąd bierzesz te cudowne przepisy :) Nie byłam nigdy na tych "niepolskich" stronach. Fajna inspiracja! I dziękuję za wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że mamy podobne gusta :-) Będę musiała poszperać w tych Twoich stronach.

    OdpowiedzUsuń
  6. znam niektóre z tych stron, ale niektóre dopiero chętnie poznam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć,

    o, a ja bym chciał zobaczyć jak wygląda Facebook po zalogowaniu, bo widziałem może 2-3 razy w życiu (nie mam konta)

    serdeczności
    j.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zara Ci wyślę screena ;)

      Usuń
    2. tradycyjną pocztą mam nadzieję! :)

      Usuń
    3. No proste :) Sprawdzajcie skrzynkę :) I otwierajcie drzwi, jak ktoś będzie dzwonił :)

      Usuń
  8. tych blogów co pokazałaś nie znałam.
    Bardzo fajny post :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń