Haul! :)

/
21 Comments


Kochane!

Dziś zakupowo :) Nie miałam jakoś okazji „pochwalić” się na bieżąco, zatem zbiorczy post specjalnie dla Was :)

Papilotki wolnostojące (czyli takie, do których nalejemy ciasto lub - jak to będzie w moim przypadku - masełko kosmetyczne i zachowają swój kształt).
Pędzel Hakuro H50S i próbka podkładu mineralnego EDM w kolorze Multi-tasking neutral (mat). Od dawna planowałam ten zakup, jednak dopiero po przeczytaniu posta u bloGosi totalnie impulsywnie „dodałam do koszyka” poniższe produkty ;)




 Płatki róży do różnistych kosmetyków :-)


Olejki zapachowe

A tu totalna okazja. W Carrefourze, w koszu z wyprzedawanymi produktami, zupełnie przez przypadek znalazłam takie oto cudowne słoje, które chcę wykorzystać na sól do kąpieli i musujący puder do kąpieli. Miałam specjalnie po takie słoiki jechać do IKEI, a tu proszę jaki psikus. Świeczki pachną średnio, ale wykorzystam je pewnie, jak pojawią się komary i meszki. I teraz cena: Jeden taki słój z zawartością kosztował mnie całe 10,00 PLN :)

 Znany i ceniony tusz Maybelline Collosal Volume.

Eyeliner Virtual

 Przepiękne, słodziutkie truskawki. Połowę wchłonęłam, reszta będzie przerobiona na koktajl :)

Kupiłam jeszcze genialną narzutkę Marks&Spencer w SH , dokładnie taką:


oraz przepiękną (mam nadzieję - zakup w sieci) spódnicę maxi z M&Co. Na zdjęciach sklepowych prezentuje się następująco:


Może jak mnie luby obfotografuje, to zamieszczę jakieś zdjęcia :)




You may also like

21 komentarzy:

  1. te słoje ze świeczkami są mega :)

    OdpowiedzUsuń
  2. aaaa truskawki!! :D, gdzie kupiłaś płatki róży ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tu: http://allegro.pl/a-roza-platki-rozy-suszone-25-g-eko-i2278303066.html :)

      Usuń
  3. fajne te słoje z podgrzewaczami

    OdpowiedzUsuń
  4. hakuro ma świetne pędzle. :) zaczynałam swoją przygodę minerałową od EDM właśnie, ale bardziej polubiłam podkładu Lumiere. EDM ma za to świetne koretktory, róże, cienie... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja właśnie jestem na samym początku drogi :) Przyznam szczerze, że byłam raczej sceptycznie nastawiona. Dziś użyłam podkładu i pędzla... i szok! Bajka! Pędzel jest genialny a podkład wspaniale kryje i matuje. Na pewno niebawem jakąś recenzję zmajstruję.

      Usuń
    2. Miałam właśnie pytać jak sprawdza się u Ciebie podkład :P Cieszę się, że też jesteś zadowolona, a pieniążki nie poszły w błoto ;))))

      Usuń
  5. No no.. Poszalałaś.. :) Super łupy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne zdobycze:) Bardzo lubię pędzle z Hakuro a truskawki wyglądają bardzo, ale to bardzo apetycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Truskawki mmm :-) Poszalałaś z zakupami, czekam na recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne zakupy :)) A truskawki uwielbiam :) Ale kto ich nie uwielbia? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. najbardziej to zaciekawiłaś mnie tymi słoikami ze świeczkami:)
    szkoda że u mnie nie było takiej promocji :(

    OdpowiedzUsuń
  10. poszalałaś troszeczkę:)
    świetne rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne zakupy ;) jest na co patrzeć i w czym wybierać ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. mniaam, truskawy, ale mam teraz ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj oj :)

    Super zakupy!!! ;)

    Mam ten pedzelek hakuro i bardzo go lubie- nie wiem czy tak robisz, ale ja zanim poloze podklad albo spryskuje pedzel albo daje krem na reke i uzywam pedzela, zeby krem wsiaknal- wtedy prosciej nalozyc podklad i lepiej to wyglada ;)

    A tusz uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę, nie rozumiem chyba :( Tzn. że dajesz trochę kremu na rękę a później maziasz w nim pędzlem? Odczekujesz aż wsiąknie i na koniec puder, tak?

      Usuń
  14. jestem ciekawa jak będziesz używać produktów kupionych na Zdrowe Kosmetyki GOREMI.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Części już używałam - m.in. masła kakaowego, które jest w prawie każdym moim balsamie. Poza tym w najnowszym DIY będzie Olej Rycynowy. Używałam też wody różanej, gliceryny, wyciągu z kasztanowca i vit B5 w kremie do cery naczynkowej - http://scianymajauszy.blogspot.com/2012/04/diy-krem-przeciwzmarszczkowy-do-cery.html

      Usuń