DIY - "Mleczna kąpiel" a ciasteczka wędrują do...

/
20 Comments

Dziewczynki!


Mój Drogi Mężczyzna postanowił zadzwonić do mnie o 7:00 i zapytać, czy nie kupić w Lidlu młodej kapusty, bo jest w promocji... Najpierw pomyślałam: "O co k.... chodzi?!", później moje zwoje prostowały się przy okazji dumania: "Jaka k.... kapusta?!"... Niestety z powodu wzmożonej pracy szarych komórek, nie byłam w stanie ponownie zasnąć, co dla osób oczekujących na wyniki "mini ciasteczkowego rozdania" jest prawdopodobnie porannym, optymistycznym akcentem ;)

Zatem, nie przedłużając więcej, porcję czekoladowych ciastek do kąpieli otrzyma:



Standardowo poproszę o adres do wysyłki na maila paperdollster@gmail.com


Poza tym przybywam do Was z prostym przepisem na „Mleczną kąpiel” J Enigmatyczna nazwa, wiem. To nic więcej, jak mleczny proszek do kąpieli z dodatkami. Fajny specyfik na relaksujący wieczór J

Do wykonania „Mlecznej kąpieli” będą potrzebne następuje składniki:


Produkt
Ilość grammatura
Ilość %
Mleko w proszku
200,00g
50,00%
Mączka owsiana*
100,00g
25,00%
Sól morska
60,00g
15,00%
Soda oczyszczona
25,00g
6,25%
D-Panthenol
5,00g
1,25%
Suszone płatki róży
2 łyżki
1,50%
Olejek eteryczny
4,00g
1,00%
*) Mąkę owsianą możecie kupić w internetowych sklepach z ekologiczną żywnością czy na Allegro. Ja natomiast „produkuję” ją we własnym zakresie. Wystarczy zmielić otręby owsiane i mączka gotowa J

Poniżej graficzna instrukcja przygotowania:


(Olejek z drzewa różanego dodałam na sam koniec)
A gotowy produkt prezentuje się następująco J


 Standardowo zachęcam do samodzielnego wyprodukowania J


Ach! Zapomniałabym – ostatnio wsłuchuję się w nowy album The Temper Trap. Nie jestem do końca przekonana, zasłuchuję się więc na razie w konkretne kawałki. Szczególnie w poniższy:


Ten utwór wyrwał mnie z butów! J





You may also like

20 komentarzy:

  1. Cieszę się bardzo, że będę mogła wypróbować porcję czekoladowych ciasteczek do kąpieli !!! Zaraz piszę mail do Ciebie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję! Jest czego pozazdrościć :-)

      Usuń
  2. Gratuluję Pure!
    Mleczna kąpiel wygląda obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje.
    Mój mąż też ma takie odchyły. Często dzwoni przed 8 czy kwiatki podlałam ;D nie muszę chyba pisać jaka jest za każdym razem moja reakcja...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie mój nie miewa zazwyczaj... Jak słuchałam tego co mówi, miałam wrażenie, że przed pracą wypalił sobie jointa albo co ;) Jakiś był dziwnie ucieszony :D

      Usuń
  4. o byłam blisko :) gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę w końcu zakupić te magiczne specyfiki :-D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana, zgłoś się proszę na FB lub do mnie via mail :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie zapowiada się ta mleczna kąpiel :-) A zapakowana robi niesamowite wrażenie! :-) Całuję!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy utwór, całkiem przyjemny. Nie słyszałam - o dziwo - jeszcze o tym zespole.
    M.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądają te twoje wyroby.. Aż sobie dzisiaj wieczorem taką ciepłą kąpiel strzelę :D

    Ps. Gratulacje dla zwyciężczyni.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratki :) a taka kąpiel ? bomba ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje gratulacje.

    Zgadzam sie z Yasinisi, Twoje wyroby sa sliczne <3 i na pewno bardzo przyjemne w uzyciu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zostałaś otagowana!!! http://beautyofhaircare.blogspot.com/2012/05/tag-dbam-o-swoje-zdrowie.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, wyglada swietnie. Dzieki za przepis! :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piekne i musi rewelacyjnie pachnieć! Brawo za pasje:)

    OdpowiedzUsuń