Dętka...

/
25 Comments

Dziewczęta!


Pogoda daje mi się we znaki i jestem dziś dętka :( Miałam przygotować dla Was tutorial balsamu do ciała, ale nie mam siły za grosz. Może później, jak troszkę odtajam,  uda mi się coś zmajstrować.

Chciałam Was jeszcze poinformować, iż prawdopodobnie niebawem zniknę na chwilę z blogosfery.  Podczas wczorajszej wizyty, pani doktor poinformowała mnie, że Mały powoli zaczyna pchać się na świat i nie ma szans, bym dotrzymała do terminu porodu (12.06). Właściwie jest bardzo duże prawdopodobieństwo, że nawet w tym tygodniu przywitamy się z nowym członkiem rodziny. Choć, jeśli już ma być wcześniej, wolałabym przyszły tydzień :) Nie chcę ominąć spotkania warszawskich blogerek kosmetycznych, które odbędzie się w ten piątek :)

Ponadto wcześniejszy poród stwarza komplikacje w temacie surowcowego rozdania, gdyż istnieje prawdopodobieństwo, że nie dam rady wylosować zwyciężczyń w wyznaczonym terminie. Założyłam taką ewentualność, o czym pisałam w "regulaminie" rozdania. Mam nadzieję, że zrozumiecie sytuację :)

P.S. Aha! Chyba wreszcie udało nam się dojść do porozumienia i nasz Synek będzie miał na imię Tymon :)





You may also like

25 komentarzy:

  1. Świetne imię!
    Pomyślnego rozpakunku życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się podoba bardzo, choć mój Tata gdy je usłyszał, zaczął śpiewać Hakuna Matata :D

      Usuń
  2. życzę szczęśliwego rozwiązania! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. są rzeczy ważne ..i ważniejsze!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, cieszę się, że rozumiecie :)

      Usuń
  4. Pierwszy raz słyszę te imię :) Bardzo ładne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, zajrzyj tu -> http://www.familie.pl/imiona?search=&filter=m&letter=&date=&origin=&order=name&save=Szukaj

      Przy niektórych imionach pokładaliśmy się ze śmiechu :D
      Ale i tak nic nie przebije listy imion nadanych dzieciom w zeszłym roku w województwie mazowieckim. Wyobraź sobie, że jeden chłopczyk dostał imię... Belzebub :D

      Usuń
  5. trzymam kciuki :) oby wszystko poszło dobrze i przy okazji dowiedziałam się o konkursie - bardzo fajny pomysł, żeby zachęcić do tworzenia kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mam nadzieję, że pójdzie :)
      W konkursie drobiazgi, ale nie od razu Kraków zbudowano :)

      Usuń
  6. a wiesz że oni chętnie idą na współpracę z bloggerkami ?? wystarczy napisać i oni wysyłają maść i próbki- a dla dzidzi się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, no proszę :)
      To i ja się zgłoszę :)

      Usuń
  7. Oryginalne imię tak samo jak Jego mama:) I LIKE :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przejmuj sie nami- najwazniejsza jestes Ty i Twoj synek!
    Nie dziwie sie, ze jestes detka- jestes na finiszu a to duze obciazenie dla organizmu.
    Bede szczera: Tymek mi sie nie podoba :( Nie wiem czemu :(

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne imię! :) i trzymam kciuki żeby wszystko było okej!

    OdpowiedzUsuń
  10. Tymon bardzo ładnie imię :) daj nam znać jak już się zacznie - żebyśmy mogły trzymać bardzo mocno kciuki za łatwy poród!

    OdpowiedzUsuń
  11. Tymon fajne imię :-D Ale Tymon Tymon czy np. w rozwinięciu Tymoteusz?

    OdpowiedzUsuń
  12. Tymoteusz prawie :)) poczekamy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne imię :)
    Trzymam kciuki za szybkie i bezproblemowe rozwiązanie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Życzę Ci czegoś dobrego, choć nie potrafię sprecyzować czego, ale z całą pewnością łatwego porodu i cudownego syna :)).
    A rozdanie nie zając - nie ucieknie :)).

    OdpowiedzUsuń
  15. trzymam kciuki za syneczka i mamusię:)

    OdpowiedzUsuń