CIEN Bodycare Czekoladowe Masło do Ciała - Recenzja

/
26 Comments

Moje Drogie!

Dziś słów kilka o Czekoladowym Maśle do Ciała CIEN. Zakupiłam je w Lidlu podczas tygodnia Wellness & Beauty.



Muszę przyznać, że jestem wyjątkowo zadowolona z tego kosmetyku. Konsystencja bardzo gęstej śmietany, niezwykła wręcz wydajność, cudowne działanie i śliczny, czekoladowy zapach – wszystko to sprawia, że przy następnej okazji na pewno kupię kolejny słoiczek. 


Opakowanie masła również świetne, odpowiadające aktualnym ekotrendom, stylizowane na słoiczek w stylu retro – naprawdę urzekające J Samo działanie – jak wspomniałam – cudownie nawilża. Nie przetłuszcza skóry, nie pozostawia filmu, ekspresowo się wchłania i pozostawia skórę gładką i nawilżoną przez cały dzień! Dla mnie szczególnie ważne są nogi, na których po kąpieli tworzy się „rybia łuska”, mało który balsam jest sobie w stanie z tym poradzić. Masło CIEN doskonale spełnia swoje zadanie. Podobnie z trwałością zapachu (co niektórym może przeszkadzać) – utrzymuje się do wieczornej kąpieli, czasem czuję go nawet po umyciu. No i wystarczy niewielka ilość produktu, by wysmarować całe ciało. 


Porównałabym je z masłami TBS, z tym, że cena znacznie niższa, z tego co pamiętam 14,99 PLN. Jeśli zatem lubicie wszelkie smarowidła do ciała, szczególnie takie, które pachną słodkościami, zachęcam do zakupu tego produktu przy najbliższej okazji J






You may also like

26 komentarzy:

  1. Ja ukochałam sobie ostatnio masła z Flos-Leku. Obecnie używam truskawkę, ale czekolada jest w zapasie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czemu do każdego Lidla mam tak daleko:/

    OdpowiedzUsuń
  3. własnie wczoraj będąc w Lidlu zastanawiałam sie nad tym masłem:0

    OdpowiedzUsuń
  4. choć biedronkowe kosmetyki lubię, to tych z lidla jeszcze nigdy nie kupiłam..

    OdpowiedzUsuń
  5. TBS truskawkowe jest kiepskie moim zdaniem. Pierwsze miałam - było cool. Drugie i trzecie tak niemiłosiernie sie kleiło, że używałam tylko do rąk

    OdpowiedzUsuń
  6. Czaiłam się, czaiłam aż w końcu - oczywiście - wykupili :(

    Smyku, od jakiegoś czasu coś dziwnego Ci się robi z formatowaniem tekstu, w różnych miejscach, szczególnie pod koniec zdań i akapitów pojawia Ci się "J".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeklejam z worda :( Pewnie to "J" to buźki, które wyskakują mi automatycznie w wordzie i się nie dają przekopiować do bloggera... Choć ja je akurat widzę.

      Usuń
    2. Smyku, spróbuj sprawić sobie jakiś darmowy edytor prosty, do plików .txt i tam wklejaj z Worda, a potem do Bloggera. Mnie z OO też przenosiło formatowanie do Bloggera. Zaczęłam więc tak robić. W sumie 2 kliki więcej, a mam "golutki" tekścik i mogę go formatować jak dusza zapragnie. :-)

      Usuń
  7. ja się zaczaiłam i kupiłam też :D chociaż później pomyślałam, że mogłam wziąć inny zapach, od tego mi trochę za słodko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie i mi czasem zapach przeszkadza - dosyć intensywny. Szczególnie teraz, gdy jestem uwrażliwiona na zapachy...

      Usuń
  8. TO nie pozostaje mi nic innego jak lecieć do Lidla ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. A są jakieś inne zapachy? Bo właśnie mnie nie przekonują takie słodziaki, bardziej coś orzeźwiającego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tego co pamiętam, to chyba był jeszcze zapach mango... ale to była oferta specjalna, podejrzewam, że już nie trafisz tych balsamów. musisz czekać na kolejny tydzień wellness&spa.

      Usuń
    2. u mnie w lidlu jeszcze są:)
      kupiłabym je ale mam juz za dużo mazideł do ciała i muszę je wykończyć:)

      Usuń
  10. Nie miałam i z chęcią spróbuje :) Sam słoiczek fajny można go potem wykorzystać :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam ochotę ostatnio na kokosowe, ale stwierdziłam, że pewnie nie będzie fajne...jak widać niepotrzebnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak tak zachwalasz to na pewno kupię, tym bardziej że za jakimś mazidłem się rozglądam :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. no teraz jestem na siebie zła, miałam je ostatnio w ręce i odłożyłam z powrotem na półkę ;/ buuu

    OdpowiedzUsuń
  14. Mialam okazje uzyc maslo Cien dawno temu i bardzo je lubilam... a teraz chodze do Lidla co jakis czas i go nie ma :( serce boli. a ja bardzo lubie ladny czekoladowy zapach kosmetykow...

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. oglądałam to masełko w lidlu ale w końcu jakoś nie kupiłam...teraz myślę że chyba muszę po nie wrócić :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czuję się skuszona.. A mają go w stałej ofercie, czy to tylko podczas tego tygodnia Wellness?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie tylko podczas tygodnia wellness :(

      Usuń
  17. ostatnio będąc w Lidlu przechodziłam koło tych maseł kilka razy, ale w końcu nie dałam za wygraną, bo nie byłam przekonana, ale teraz już żałuję :(

    OdpowiedzUsuń