Wyniki rozdania z Olejem Palmowym z Nasion i niespodzianka dla najczęściej komentującej :)

/
8 Comments
Dziewczyny!


Jak już pisałam, wczoraj zaniemogłam i - niestety - nie udało się zrobić czegokolwiek związanego z blogiem. Dziś nadrabiam zaległości. W rozdaniu z Olejem Palmowym z Nasion, maszyna losująca wytypowała następującą osobę :)


Serdecznie gratuluję! :)

Dodatkowo postanowiłam nagrodzić Yasinisi, która najczęściej komentuje moje wypociny :) Będzie to 100 ml Oleju Palmowego z Nasion. Myślę, że "pazurkowej babce" jaką jest Yasinisi, olej mógłby doskonale służyć za balsam do rąk :)

Czekam na Wasze adresy :) 
Mój mail: paperdollster@gmail.com

P.S. Niebawem kolejne rozdanie, bądźcie w pogotowiu! :)




You may also like

8 komentarzy:

  1. kurcze, ale było blisko,tak dawno nic nie wygrałam :D
    ale gratuluję i zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno jeszcze będzie okazja :) Jakoś w poniedziałek, wtorek zrobię DIY soli do kąpieli :) Jeśli jesteście zainteresowane, może to być kolejna nagroda w minirozdaniu :) Oczywiście sól, nie DIY ;)))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow.. Dziękuję bardzo :*
    Strasznie się cieszę, no i nie mogę się doczekać testów.. Miałam już różne oleje i masła, ale z palmowego jeszcze nie znam :D
    Chętnie go przetestuję na moich wiecznie suchych dłoniach i zdam relacje.. :)
    Raz jeszcze Ci dziękuję za tę niezwykle miłą niespodziankę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale numer!!) Nie wierzę!! :)))) Już piszę maila :))

    OdpowiedzUsuń