Współpraca i mały haul

/
7 Comments



Drogie Dziewczęta!

W dniu wczorajszym zawitał do mnie listonosz z paczką pełną wspaniałości.
Nawiązałam niedawno współpracę ze sklepem Zdrowe Kosmetyki GOREMI, do odwiedzenia którego serdecznie zapraszam.


Zakupiłam tam poniższe produkty:



Jakież było moje zaskoczenie, gdy w paczce odkryłam mnóstwo dodatkowych produktów do testów:


Z tego miejsca pragnę bardzo podziękować Pani Barbarze ze sklepu Zdrowe Kosmetyki GOREMI za przesłanie tak wielu różnorodnych produktów. Ze swojej strony zapewniam rzetelną, subiektywną (nie wyobrażam sobie inaczej pisać o swoich pasjach) opinię :)

A Wy Dziewczęta możecie spodziewać się wielu tutoriali i recenzji otrzymanych produktów. Mnie najbardziej korci wypróbowanie baz: kremowej i żelowej. Co Wy na to? Który z surowców najbardziej Was interesuje? A może o jakim produkcie końcowym chciałybyście poczytać? Nauczyć się go robić w domowym zaciszu?

A już dziś DIY soli do kąpieli, jutro natomiast kolejna instrukcja:


Zgadniecie co to? :)





You may also like

7 komentarzy:

  1. Wow!!ale super prezenty dostałaś!! kochana zrobisz coś z woskiem?? strasznie mnie to intryguje ;)
    a to w pudełeczku to albo jakiś kremik, albo właśnie wosk ;)
    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna paczucha.. Lubię naturalne kosmetyki, ale przyznam, że o tym sklepie nigdy nie słyszałam.. Czekam z niecierpliwością na recenzje, zwłaszcza że części z tych produktów sama używam..

    A to to na dole mi wygląda na jakiś wosk ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Może to jakaś wazelinka do ust? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale bogactwa, ciekawa jestem co z tego wyczarujesz?:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczyny, dziś zasiadam do kolejnych produkcji, więc myślę, że codziennie będzie jakiś nowy tutorial :)

    Yamelko, z wykorzystaniem wosku tworzy się właściwie wszystkie balsamy, więc już niebawem balsam w kostce do masażu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem ciekawa tych wszystkich produktow.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna paczka! Taka współpraca to już coś! Czekam na recenzje wszystkich produktów! :-)

    OdpowiedzUsuń