Wibo So Matte 02

/
6 Comments
Kochane Dziewczęta!

Dziś wcześnie zaczynam, sen znów był niespokojny i w rezultacie pobudka wyjątkowo wczesna. Udało mi się ogarnąć mieszkanie, więc mam już od teraz czas dla siebie :)

Napiszę więc parę słów o lakierze Wibo So Matte, odcień 02.



Kupiłam go w Rossmanie, w promocyjnej cenie 4,99 PLN. Przyznam szczerze, że nigdy nie byłam przekonana do matowych kolorów, paznokcie wydawały mi się niezdrowe i po prostu nieładne. Zakupiony kolor 02 był ostatnim na półeczce, wzięłam go na próbę, szczególnie, że cena była bardzo niska.

Muszę przyznać - zakochałam się. Lakier jest doskonały. Idealna konsystencja, bardzo wygodna szczoteczka - paznokcie właściwie same się malują. Ponadto chyba nigdy wcześniej nie miałam lakieru, który tak szybko by wysychał. Dosłownie minutka i można wychodzić bez obaw, że coś na pazurku ulegnie deformacji ;) No i ten kolor! Przepiękna, żywa malinka. Pigmentacja jest rewelacyjna, na zdjęciu mam paznokcie pomalowane jednokrotnie i myślę, że śmiało mogłabym tak paradować wśród ludzi :) Pomalowałam dziś drugi raz, żeby lakier troszkę dłużej się utrzymał.


Podsumowując - same zachwyty!
A Wy używałyście kiedyś tych lakierów? Co sądzicie o matach na paznokciach?

P.


You may also like

6 komentarzy:

  1. fajny kolor :) taki słodki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie kolory:) ale trochę już mam tych mocnych róży, więc się nie skuszę:(

    OdpowiedzUsuń
  3. również nie jestem przekonana do matowych lakierów, choć jeden sama posiadam i od czasu do czasu sięgam po niego. Ale róż śliczny!:))

    OdpowiedzUsuń
  4. rzeczywiście, kolor jest świetny ;) Ja nie posiadam w swojej kolekcji matowego lakieru, ale może wkrótce się w taki zaopatrzę. ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. @Lila, no taka malinka :)
    @hoshi, ja właśnie rzadko maluję na takie kolory, stąd mój zachwyt :)
    @QuadraturaQua, ja już się przekonałam :))))
    @Dziagusia, naprawdę polecam ten :) jest przyjemny w użytkowaniu, trwały i ślicznie prezentuje się na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też nie mam jeszcze matowych lakierów do paznokci, ale po Twoim poście myślę, że warto się skusić na nie :) A kolorek ładny :)

    OdpowiedzUsuń