Uprzejmie donoszę, czyli szybka informacja o aktualnej promocji w Super Pharm!

/
5 Comments
Dziewczyny!

Dzisiejsza wyprawa do Super Pharm zakończyła się zakupem kremu Bioderma Sensibio AR.


Nie zastanawiałam się ani chwili, bo mam skórę naczynkową, a krem przeznaczony jest głównie do takiej właśnie cery. Jednak najważniejsza w tym wszystkim była cena! Moje drogie - w regularnej sprzedaży koszt tego specyfiku to około 70,00 PLN. W Super Pharm przy zakupach powyżej 30,00 PLN możecie nabyć ten produkt za - UWAGA - 9,90 PLN! Kupiłam tylko jedno opakowanie, ale chyba podjadę skusić się na drugie. Cena jest wyjątkowo korzystna, także zachęcam do odwiedzenia drogerii.

Jako, że nie używałam jeszcze tego kremu, postaram się go niebawem zrecenzować, tylko troszkę poużywam, co by jakieś rezultaty się ukazały ;)




You may also like

5 komentarzy:

  1. Widziałam gazetkę, fajne promocje są. Dzisiaj nie miała czasu,a le jutro na pewno się wybiorę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna promocja, szkoda, że nie mam SP w pobliżu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. 9,90?? ekstra cena jak na produkt biodermy. Zwłaszcza po doświadczeniach z płynem micelarnym. Chyba pojadę do SP zaraz :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłam dziś w SP ale nie robiłam zakupów.. Przy następnej okazji na pewno skorzystam, bo wiele dobrego słyszałam o tym kremie, no a cena kusi, że aż żal przegapić taką okazję..

    A jak Twoje pierwsze wrażenia?

    OdpowiedzUsuń
  5. Na razie jestem zadowolona :) Skóra jest nawilżona przez cały dzień, świetnie sprawdza się jako baza pod podkład. Od razu po nałożeniu, troszkę szczypały płatki nochala (tam mam najbardziej popękane naczynka) więc pewnie działa :) Jeszcze nie widzę wielkiej poprawy, ale ogólne zaczerwienienie twarzy troszkę się zmniejszyło :) Na pewno napiszę więcej, jak tylko dotrze ten nieszczęsny aparat. Wówczas będę mogła zamieścić jakieś zdjęcia dla porównania.

    OdpowiedzUsuń