Ufff!

/
3 Comments
Dziewczęta!

Dziś niekosmetycznie. 
Za oknem piękna pogoda, warto chyba wybrać się na spacer (o ile jesteśmy odważne i nie obawiamy się mokrego spaceru :) ). Wczoraj spędziłam dzień u rodziny, jestem - delikatnie mówiąc - przejedzona, więc dziś leniuchowanie i odpoczynek od wchłaniania niezliczonej ilości produktów spożywczych!

Poniżej kilka linków do muzyki, której ostatnio słucham. Wczoraj luby odkrył kolejny projekt mojego ukochanego Willa Oldhama aka Bonnie Prince Billy, zachwycający, mocno postrockowy (a postrock kocham przepotwornie!).




I jeszcze chciałabym Was przestrzec przed oglądaniem poniższego filmu:


Tak przekoloryzowanego, jednotorowego, miałkiego, propagandowego filmu nie widziałam od lat. Nie ma w nim miejsca na odcienie szarości. Jest czarne albo białe. Zagrany przerażająco ŹLE! Warto zwrócić uwagę jedynie na muzykę. Gerard Butler to przystojny gość, ale aktorem jest marnym. Mamy zatem jego drewniane aktorstwo na pierwszym planie plus ponad dwie godziny pokazywania jak były więzień, narkoman, opijus - człowiek bez krzty moralności, odnajduje Jezusa, dzięki swojej żonie oczywiście (wiernej Penelopie, czekającej na swojego męża przez cały okres jego odsiadki) i bandzie nawiedzonych katoli, którzy na każde zdanie pastora wykrzykują alleluja! i przeżywają ekstazę. Nawrócony kryminalista wysyła się do Sudanu, buduje sierociniec i... dalej nie obejrzałam, bo nie byłam w stanie znieść takiej ilości wzniosłego tonu i gadaniny o Boskiej miłości etc. Przeobrzydliwy obraz dla sekciarzy.

Wybaczcie też mój agresywny ton, jestem ateistką, ale szanuję bardzo ludzi, którzy mają wiarę. Nie toleruję  jednak narzucania innym swojej woli i nachalnego wpajania maluczkim, że wiara w Boga cię wyzwoli. Ja czuję się wyzwolona i bez tego. 




You may also like

3 komentarze:

  1. Też chętnie zrobiłabym taki domowy balsam do ust! P.S. Zapraszam do mnie na rozdanie: http://kosmetyczne-pokusy.blogspot.com/2012/04/rozdanie.html :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam zatem niebawem na tutorial :) To naprawdę prościzna :)
    Czekam jeszcze na surowce, dlatego mała obsuwa...

    OdpowiedzUsuń
  3. OGLĄDAŁAM TO :D jak zwykle przeleciał pendrivem z kompa mojego brata, na mój... Gerard Butler wcale tak źle nie zagrał, właśnie się zdziwiłam, że wyszedł poza swoje ramy, które do tej pory widziałam, ale to fakt, sekciarstwo straszne :)

    OdpowiedzUsuń