Profesjonalny szampon z naturalną kreatyną i ekstraktem z czereśni CECE of Sweden

/
2 Comments
Cześć Dziewczyny!

Dziś będzie o szamponie CECE of Sweden, który zakupiłam w promocyjnej cenie w Super Pharm. Kosztował dokładnie 10,00 PLN przy zakupach powyżej 30,00 PLN. Cena regularna to niby 39,99 PLN.




Muszę przyznać, że gdybym zapłaciła za niego te cztery dychy, chyba bym tu wysmarowała niecenzuralną recenzję. Pierwsza rzecz, jaka mi nie pasuje, to fakt, że szampon prawie wcale się nie pieni!!! Na moje bardzo krótkie włosy muszę wylać całą garść preparatu. Gdzie tu wydajność?! Jeśli miałabym tegoż używać w salonie fryzjerskim, wyszłaby chyba butelka dziennie przy średniej frekwencji. Bardzo ekonomicznie. Kolejna sprawa - zapach. Niby wiśnia, ale jakaś taka obrzydliwie chemiczna, nieprzyjemna. Co do rezultatów po zastosowaniu środka - jak widać na etykiecie, jest to szampon "do włosów farbowanych i zniszczonych". Na moje włosy wpływa bardzo źle, przesusza je, robią się "drutowate" i ciężko je ułożyć. Jak na produkt fryzjerski, wyjątkowy bubel. Trzymam się z daleka od marki CECE of Sweden.

P.S. Chciałam też przy okazji zakomunikować, że stworzyłam właśnie fanpage na FB :) Byłoby mi bardzo miło, gdybyście do niego dołączyły :) Zmobilizuje mnie to jeszcze bardziej do działania :) Link do strony znajdziecie na samym dole bloga.

P.


You may also like

2 komentarze:

  1. to, że szampon pieni sie słabo to nie jego wada :) nie oceniam tu oczywiście konkretnie tego, ale mówię ogólnie. Piana wysusza skórę/włosy. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmmm, jednak siłą przyzwyczajenia - nie pieni się = ciężko myje się włosy :) A myślę, że - mimo wszystko - w salonie fryzjerskim zupełnie nie zdałby egzaminu, właśnie z uwagi na fakt, że słabo się pieni.

    OdpowiedzUsuń