Porównanie cen Masło Shea Rafinowane i Surowe

/
8 Comments
Moje Drogie!

Jako, że ostatnia tabelka przypadła Wam do gustu, postanowiłam ponownie zadziałać i stworzyłam zestawienie, tym razem dla, chyba najczęściej kupowanego, Masła Shea. Tabele są dwie - dla dwóch jakości, z tym, że w przypadku Rafinowanego Masła Shea pojawią się sklepy, które oferują obydwie wersje. Sortowanie nastąpiło tym razem po cenie bez kosztów wysyłki.

Niestety tabele wyszły dość obszerne, w związku z czym muszę wrzucić je jako obraz, nie jako dane. Dlatego też odnośniki do ofert w poszczególnych sklepach, znajdziecie pod obrazkiem.


Masła Rafinowane

Naturalne Piękno: Masło Rafinowane
Zdrowe Kosmetyki: Masło Rafinowane
Zielony Klub: Masło Rafinowane
Allegro: Masło Rafinowane
Zrób sobie krem: Masło Rafinowane


Masła Nierafinowane


Mazidła: Masło Nierafinowane
Biochemia Urody: Masło Nierafinowane

A już niebawem porównanie cen Oleju Kokosowego. Zapraszam.


P.S. Chciałabym jednocześnie poinformować, iż na stronie sklepu Zdrowe Kosmetyki możecie nabyć Masło Kakaowe w promocyjnej cenie 4,70 PLN za 50 g. Cena wynika z terminu przydatności surowca - do września 2012. Myślę jednak, że jest to dosyć odległy termin i oferta jest bardzo kusząca.







You may also like

8 komentarzy:

  1. Fajne zestawienie.. Idealne dla kogoś kto planuje zakupy :D

    A mi wstyd się przyznać, ale nie wiem czy się różnią te masła.. W sensie rafinowane i nierafinowane.. Żadnego nie miałam i nigdy jakoś się w ten temat nie zagłębiałam.. Obciach. Zwłaszcza dla kogoś kto lubi naturalną pielęgnację..
    Chyba muszę nadrobić zaległości.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne porównanie :D
    będę tu częściej wpadać, szkoda,że nie załapałam się na rozdanie :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję :)

    A rozdanie jeszcze niejedno będzie, więc zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne zestawienie
    na pewno zdecyduje się na masło shea tylko najpierw muszę zużyć wszystkie pudelka masła z Isany :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka jest różnica między masłem rafinowanym a nierafinowanym?
    Jest różnica w działaniu?

    OdpowiedzUsuń