Oddam w dobre ręce i DIY Peeling cukrowo-solny z cytrynowym smaczkiem

/
23 Comments

Kochane moje!

Ponieważ nie wypaliło mi dziś spotkanie z Przyjaciółką, postanowiłam ukręcić coś na szybko, a w następstwie rozkoszować się niezwykle przyjemną, cytrynowo pachnącą kąpielą :)

Padło na cukrowo-solny peeling do ciała.
Zainspirował mnie przepis z nowoodkrytego miejsca, bloga Lili Naturalnej, który serdecznie Wam polecam. Jestem zakochana w tej stronie, znalazłam dzięki niej natchnienie do tworzenia kolejnych domowych dobrodziejstw :) Jestem zauroczona przepiękną oprawą, zdjęciami i mam nadzieję, że mi samej też kiedyś uda się stworzyć tak wyjątkowe miejsce w sieci.

Wracając jednak do meritum... Mój peeling składa się z następujących surowców:



Olej palmowy możecie zastąpić chociażby zwykłą, używaną w kuchni oliwą z oliwek :) Oczywiście z racji faktu, że olej palmowy jest w formie stałej, odrobinę go podgrzałam, by można było go dobrze rozprowadzić z mieszanką suchych składników.

Jeśli chodzi o proporcje, prezentują się one następująco:

100 g cukru
100 g soli morskiej
20 ml oleju palmowego z nasion
starta skórka z połówki cytryny (wcześniej koniecznie wyparzcie owoc!)
sok z połówki cytryny

Wykonanie peelingu jest śmiesznie proste – najpierw mieszamy wszystkie suche składniki, następnie dodajemy startą skórkę, na koniec składniki płynne. Wszystko dokładnie łączymy i przekładamy do wcześniej przygotowanego opakowania :)


Jeśli któraś z Was chciałaby otrzymać taki peeling, wystarczy być obserwatorem bloga i wpisać się w komentarzu pod postem :) W piątek wylosuję, która z Was otrzyma specyfik :)

Chciałabym też zaprosić do polubienia mojej strony na FB (odnośnik znajdziecie na dole strony). Póki co niewiele jest osób, które w smykusmykowo – fejsbukowym życiu uczestniczą, jednak planuję niebawem mały surowcowy konkurs właśnie dla fanek na FB. Do wygrania będzie niewielki zestaw półproduktów do gotowego wykonania kosmetyku, którego DIY pokazywałam na blogu. Zapraszam zatem do lajkowania ;)

No i czekam na Wasze zgłoszenia w temacie peelingu! :)




You may also like

23 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. I znów zaskakujesz pomysłowością :)
    Zgłaszam się również :)
    ankak1@poczta.onet.pl

    A tak przy okazji: otagowałam Cię na moim blogu :)
    Będziesz miała czas to zajrzyj ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie przygarnę! :)
    xfinepix@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. też się z chęcią zgłaszam :)

    monikam18@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie robione peelingi, dlatego ja też chcę!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi moze też się szczeście uśmiechnie, więc się zgłaszam

    OdpowiedzUsuń
  7. To co robisz jest swietne, oczywiscie sie zglaszam :D

    nimva@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jak zwykle też spróbuję szczęścia.. :)

    Ps. Olej palmowy wylądował właśnie na całych łapkach.. Wtarłam solidną ilość dokładnie w całe dłonie i skórki i założyłam rękawiczki tak jak to robię nakładając maski. Zobaczymy rano jakie będą pierwsze efekty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem bardzo ciekawa, jakie będą Twoje wrażenia :)
      Moim zdaniem ten olej ma niezwykle przyjemną konsystencję :) Sama często smaruję nim dłonie i sprawdza się doskonale.

      Usuń
    2. Pierwsze wrażenia bardzo pozytywnie.. Skóra wygląda fajnie.. Jest gładziutka i lekko nawilżona.. Postawiłam olej przy łóżku. Będę go nakładać co noc i zdam relacje za jakiś czas jak wypadł długofalowo :)

      Usuń
    3. Jak na razie jedyny minus to zapach, który mi średnio odpowiada.. Na szczęście nie mam z tym problemu..

      Ps. Można go przetrzymywać w temperaturze pokojowej normalnie?

      Usuń
    4. Na opakowaniu mam napisane, żeby trzymać w temperaturze max 20 stopni, w suchym, zacienionym miejscu.

      Usuń
  9. ja też się zgłaszam! :)
    alieneczka@o2.pl
    kocham ostatnio tego typu naturalne kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz słyszę o takim peelingu, chętnie wypróbowałabym go więc się zgłaszam :)
    dominikagrela2@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ja tez chce! wydaje sie super!
    missaraven@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też, ja też!
    awesomeunicornpower@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. wow!! ja ja ja tż chce :) uwielbiam kosmetyki samo robione!!
    shamarh0@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ja chce!!! sisunia88@interia.pl

    OdpowiedzUsuń