Nowe nabytki plus kolejny dodatek do rozdania :)

/
7 Comments
Wczoraj udało mi się zrobić mały napad na Drogerię Natura :)
Oczywiście moje plany zakupowe zawsze są ogromne, jednak gdy przychodzi do wyboru kosmetyków, nigdy nie mogę się zdecydować. Stanęło zatem na akcesoriach paznokciowych i balsamie na rozdanie :)




A tu z bliska kolejny dodatek do rozdania.



Na koniec chciałam się jeszcze pochwalić małą zdobyczą, upolowaną na bazarku u Gosi z BeautyFascination.
Jest nią Top Coat z ORLY. 



Jestem właśnie w trakcie zabawy z pazurkami, więc najpewniej top coat zostanie wykorzystany, co pospieszę opisać niebawem :)






You may also like

7 komentarzy:

  1. Super :) Daj znać jak ten Top Coat, sama się na jakiś czaję :)

    Dodaję Cię do obserwowanych i proszę o dodanie również mnie, dopiero zaczynam:)

    gingeredginger.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakupy pazurkowe.. Coś dla mnie :)
    Czekam na pierwsze posty ze stempelkami w roli głównej :D

    OdpowiedzUsuń
  3. owocny udał Ci sie napad na Nature :) juz jestem ciekawa stempelków :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Stempelki wczoraj wypróbowała moja przyjaciółka i dały naprawdę świetny efekt :)
    Niebawem zamieszczę fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja własnie poszukuję jakiegoś masełka do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem ciekawa tego złociaka!:)

    OdpowiedzUsuń