Nadrabianie zaległości - 30 days make up challenge, dzień czwarty i piąty

/
3 Comments
Lubisz nosić podkład?
Jeżeli tak, jaki jest twój kolor i ulubieniec?

Przyznam szczerze, że nie czytałam wcześniej pytań w tej "ankiecie" i chyba potraktuję kolejne po macoszemu, co - mam nadzieję - mi wybaczycie. Odpowiedź na powyższe pytanie - Vichy Dermablend, Sand. Gdybym mogła, nie stosowałabym żadnych podkładów, ale moja cera mi to uniemożliwia.

Ulubiona szminka, błyszczyk i konturówka do ust.

:/ Echh... Niech będzie balsam do ust The Body Shop, melonowy. Konturówki nie używam, szminki dwie z Wet n' Wild - czerwona i nude.



You may also like

3 komentarze:

  1. A cóż to za challange, bo zupełnie nie obiło mi się o uszy??

    OdpowiedzUsuń
  2. Tu słów kilka o nim - http://scianymajauszy.blogspot.com/2012/04/30-days-make-up-challenge-i-troche-o_11.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za link.. Idę poczytać.. :)

    OdpowiedzUsuń