Kanarki na mózgu

/
3 Comments
Czyli z nadmiaru czasu lęgnie się ich niezła gromadka :)
Mój Ukochany przy każdym moim nowym pomyśle, patrzy na mnie z politowaniem i jedynie głaszcze po głowie ;)
A co ma powiedzieć, gdy średnio co tydzień obwieszczam mu, że będę robić taką a taką biżuterię, kosmetyki, będę prowadzić blog (a jakże! :-) choć tu akurat się trzymam jak widać ;-) ). Dziś oznajmiłam, że zajmę się... domowym serowarstwem ;)))) Śmiejcie się, śmiejcie, ale jestem już w kontakcie z Panem Mirkiem ze strony Agrovis i szczerze nie mogę doczekać się swojego pierwszego twarogu wiejskiego i goudy :) Wszelkie bakterie, chusty, podpuszczki etc. już zamówione, tata zapędzony do poszukiwania mleka "prosto od krowy" i będzie hulaj dusza!

Niestety fakt lęgnięcia się kanarków na mózgu wiąże się jednocześnie ze znacznym upłynnianiem funduszy ;) W związku z tym, po przeczytaniu posta na blogu Orlicy, w którym wspomina o sklepie internetowym o wdzięcznej nazwie http://www.buyincoins.com/, postanowiłam nie być gorsza i również zrobić zakupy. O.

Paleta 120 cieni do powiek


Dużą torbę na ramię

Okulary


Wisior


Jako, że namawiam do zakupów koleżanki, prawdopodobnie moja lista z czasem się powiększy. Na chwilę obecną, koszt wszystkiego wraz z przesyłką wynosi niecałe 100,00 PLN, więc wynik rewelacyjny :) Zastanawiam się jeszcze nad portfelami i żeby mnie A. za bardzo nie karcił, że trwonię kasę, to może mu coś fajnego znajdę do iPoda ;)))

A czy Wy już kupowałyście w tym sklepie?
Jeśli tak - jakie wrażenia?


You may also like

3 komentarze:

  1. Ale zakupy się szykują;-)ja swoje kuleczki zakupiłam przez allegro:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szukałam na allegro i nie mogłam znaleźć :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj,
    Osobiście polecam markę SANTINO, kupiłam znowu kolejne ich okulary http://okulary.szkla.com/...ml#.UtqVJ6itZYw urzekły mnie ich zauszniki:) hmm to już 2 w tym miesiącu wcześniej kupiłam w oczekiwaniu na wiosnę te:) http://okulary.szkla.com/...ml#.UtqVi6itZYw napawają wiosenną radością prawda? Ponadto oprócz przystępnej ceny jakość i wykonanie są rewelacyjne:)
    Naprawdę polecam!!!

    OdpowiedzUsuń