Dzisiejsze zdobycze i przypomnienie o kończącym się dziś rozdaniu :)

/
7 Comments
Moje Drogie!

Chciałabym przypomnieć, że tylko do dziś go godziny 23:59 możecie dopisać się do rozdania :)

Zapraszam:


Ponadto dziś dotarła do mnie maleńka paczuszka ze ZSK, która zawierała poniższe produkty:



czyli dwa podstawowe produkty do stworzenia balsamu do ust :) Czekam jeszcze na masło kakaowe i przystępujemy do produkcji :)

Odwiedziła mnie też moja Przyjaciółka i zupełnie nieoczekiwanie zrobiłyśmy wieczorny wypad do centrum handlowego. Trafiłyśmy na stoisko Joko Cosmetics, głównie ze względu na fakt, że koniecznie chciałam zakupić chwaloną bazę pod cienie Vipera. Jednak gdy zobaczyłyśmy produkty spa z Palomy, totalnie przepadłyśmy. Ja zaopatrzyłam się w Cukrowy Peeling do Rąk - niedługo recenzja, ale już teraz mogę Was uprzedzić, że będą same zachwyty! :) Karola kupiła peeling do stóp z tej serii i kilka maseczek. Czuję, że będę stałą klientką tego stoiska, ceny są ŚMIESZNIE niskie. Za ten duży słoik peelingu zapłaciłam 8,80 PLN, a jest naprawdę cudowny


A czy Wy miałyście już styczność z nową gamą Palomy?




You may also like

7 komentarzy:

  1. też bym chciała palome tylko nie wiem gdzie u siebie szukać, szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmmm, w sumie to niedrogi i naprawdę świetny kosmetyk, więc podjadę w tygodniu jeszcze raz i dokupię do rozdania, przynajmniej będzie z głowy kolejny dodatek ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. u siebie jeszcze nigdzie Palomy nie napotkałam. W ogóle u mnie dostać coś nowego, innego to szkoda gadać :P

    OdpowiedzUsuń
  4. No, to tym bardziej jest powód, by dodać produkt do rozdania :)
    W przyszłym tygodniu zaktualizuję wpis o Giveawayu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nigdy nie spotkałam się z kosmetykami firmy Paloma. czekam na recenzję. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. napiszesz coś więcej o tych kosmetykach? ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oczywiście :) Niestety sprzedałam swój aparat, a nowy przyjdzie dopiero jutro, więc dopiero jutro będę mogła coś zdziałać :)

    OdpowiedzUsuń