Cukrowy peeling do rąk z olejkiem makadamia i migdałowym - Paloma Hand Spa

/
14 Comments
Dziewczęta!


Zgodnie z obietnicą dziś parę słów o Cukrowym Peelingu do Rąk z Olejkiem Makadamia i Migdałowym z Paloma Hand Spa.








Produkt zamknięty jest w 125 ml plastikowym słoiczku. Jego konsystencja jest dosyć zwarta, gęsta - coś jak mokry piasek; jest bardzo wydajny.




Opis producenta:


Naturalne kryształki cukru zawarte w peelingu szybko i delikatnie złuszczają martwy naskórek doskonale wygładzając i zmiękczając skórę dłoni, jednocześnie pobudzając ją do odnowy. Olejek makadamia, posiadający wyjątkowe właściwości regeneracyjne, intensywnie nawilża i odżywia skórę. Bogaty w witaminy oraz składniki mineralne olejek migdałowy odbudowuje warstwę lipidową naskórka dłoni. Witaminy A i E łagodzą podrażnienia oraz znakomicie regenerują skórę, która odzyskuje aksamitną gładkość. Relaksujący zapach produktu sprzyja komfortowi podczas stosowaniu.  

Stosowanie: rozprowadzić peeling na zwilżonych dłoniach, delikatnie masować przez 2-3 min., następnie zmyć ciepłą wodą. W celu uzyskania silniejszego efektu złuszczania należy nałożyć peeling na suchą skórę.





Muszę przyznać, że jestem tym kosmetykiem zachwycona. Moim zdaniem spełnia wszystkie obietnice producenta. Po wykonaniu zabiegu, skóra jest gładka, delikatna, nawilżona, przez długi czas pięknie pachnie. Stosuję peeling codziennie, kondycja skóry na moich dłoniach uległa poprawie, nie jest już tak bardzo przesuszona, nabrała ładnego, zdrowego kolorytu. Oczywiście daleko moim dłoniom do ideału, jednak ciąża sprawiła, że są naprawdę okropne, niewiele mogę z tym zrobić, dlatego produkt Paloma Hand Spa jest dla mnie wybawieniem i choć trochę sprawił, że moje dłonie wyglądają jak dłonie kobiety :)


Swój słoiczek zakupiłam na stoisku Mirraculum w CH Targówek w Warszawie, kosztował raptem 8,80 PLN. To kolejna rzecz przemawiająca za zakupem tego świetnego specyfiku.




You may also like

14 komentarzy:

  1. super wygląda i ma fajną konsystencję...Jeszcze nigdy nie używałam peelingu do rąk

    OdpowiedzUsuń
  2. już na wygląd jest super:D jakbym spotkała na bank kupię ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka cena :O
    Ciekawe, czy uda mi się go dorwać.
    Dodatkowo jest w moim ulubionym opakowaniu - nie przepadam za tubkami ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. nie widziałam go nigdzie u siebie, wygląda ciekawie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczyny, ten peeling będzie kolejną dokładką do mojego rozdania, więc zapraszam do wzięcia udziału :)

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię peelingi do rąk ale nie stosuję zbyt często, podkradam czasem mamie bo ona je uwielbia ;) jak gdzieś go 'wyniucham' to na pewno kupię.

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawy :) z chęcią bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi się kolor tego kosmetyku. Bardzo dziewczęcy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Już sam kolor zachęca do testów :)
    Zapraszam na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam masło czekoladowe z tej firmy i jestem nim zachwycona :) Więc z chęcią wypróbowałabym też ten peeling :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba wybiorę się na zakupy, bo ten peeling zdecydowanie przemówił do mnie:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurcze, osobny peeling do rąk to raczej nie dla mnie:P Moim łapkom wystarczy to że myję nimi buzię i ciało peelingami i przy okazji na nie to działa:) Do tego kremik jak nie zapomnę i jest dobrze:D
    M.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaciekawiłaś mnie.. Do tej pory jedyny peeling dla dłoni jakiego używałam to taki dwufazowy z Suhady (drobinki peelingujące + olej), kupiony w Lidlu.. Stale walczę o ładne dłonie, będę musiała się za tym produktem rozejrzeć..

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwsze widzę! Zainteresował mnie ten produkt, z chęcią się za nim rozejrzę :-) A co do minerałów - mam nadzieję, że przypadną Ci do gustu :-) Ja jestem w nich zakochana, a mój chłopak cieszy się, że nie widać na twarzy typowego podkładu :-) Jakie wykończenie i pojemność sobie zamówiłaś? Skok na głęboką wodę czy mniejszy tester? ;)))

    OdpowiedzUsuń