Calvin Klein Infinite Hydration - Soft Beige 101

/
1 Comments

Dziewczęta!

Dziś chwilę o podkładzie, który podkradłam mamie. Mowa o CK Infinite Hydration, kolor najjaśniejszy, czyli Soft Beige 101.





Estetyczny, elegancki słoiczek z pompką (która potwornie się brudzi!) zawiera 29,6 ml kosmetyku. Jest bardzo wydajny, ma dosyć gęstą, mazidłową konsystencję. Chwilę po rozsmarowaniu na twarzy, można odnieść wrażenie, że pozostawia dosyć ciężki film, ale uczucie to bardzo szybko mija. Prawdę mówiąc w ogóle ciężko powiedzieć, żeby ten podkład robił cokolwiek :) Jako, że nakładam go na krem nawilżający, nie jestem w stanie stwierdzić, czy spełnia swoją nawilżającą rolę, natomiast jako podkład – cóż, nie robi nic. Nie kryje, nie maskuje, po prostu go nie ma. Nie powiedziałabym, że to naturalny efekt. Myślę, że znacznie lepiej sprawdziłby się na twarzy bez żadnych niespodzianek w postaci przebarwień czy krostek.




Jeśli chodzi o cenę, rozstrzał jest ogromny. Od 20,00 PLN do nawet 135,00 PLN. Ja na pewno go nie kupię.


A czy Wy miałyście w ogóle styczność z kosmetykami kolorowymi CK? Jakie są Wasze doświadczenia?





You may also like

1 komentarz:

  1. Nie miałam styczności i jakoś mnie nie kuszą szczerze mówiąc..
    Zostanę przy minerałkach :D

    OdpowiedzUsuń